۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۴۶۵۰۲۴
استاد حوزه و دانشگاه:

ولایتمداری تنها مسیر عزت و اقتدار کشور است

حجت الاسلام نجف پور با بیان اینکه تنها راه عزت و سربلندی حرکت در مسیر ولایت است، گفت: حرکت در دیگر مسیرها عامل اضلال و سرافکندگی خواهد بود.
ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد نجف پور، استاد حوزه و دانشگاه امروز در حسینیه ولایت تبریز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در رابطه با غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، اظهار داشت: رهبر انقلاب بارها گوشزد کردند که آمریکای مستکبر قابل اعتماد نیست و اعتماد به آن برای کشور ضرر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از همان روز نخست مشخص بود که بدعهدی طرف آمریکایی رو به رو خواهیم بود، گفت: متأسفانه برخی مسؤولان بار دیگر با بی توجهی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب تجربه شده ها را دوباره آزمودند و با شکست رو به رو شدند، امروز نهایت کار برجام آن است که بدعهدی دیگری نیز به صفحه ننگین مدعیان حقوق بشر اضافه شد.

مسؤول سابق بسیج طلاب استان آذربایجان غربی با اشاره به برنامه دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب، افزود: دشمنان دست به دست هم داده اند تا جایی که می توانند به تشیع و ریشه های اصیل اسلام ضربه بزنند و در این را از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند، از این رو باید دشمن را شناخت و ساده لوحانه با آن برخورد نکرد.

وی با تأکید بر حفظ هوشیاری زیر سایه بصیرت و دشمن شناسی، ادامه داد: از این رو اعتماد و اطمینان به این مستکبران که برای رسیدن به خواسته های خود به هر کاری دست می زنند خیال خام است، دشمن شناسی و بصیرت هوشیاری در برابر دشمن را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام نجف پور با ابراز تأسف از وجود علایق برخی در کشور برای قرار گرفتن در زیر بیرق و سایه مستکبران عالم، تصریح کرد: اینان هر گونه ذلت را به جان می خرند تا زیر پرچم کفر قرار گیرند و در ظاهر دم از ولایت می زنند ولی در عمل و رفتار هیچ چیزی از ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه معنای ولایت فقیه هنوز برای عده ای مشخص نشده است، ادامه داد:  این کج فهمی و عدم درک عمق ولایت موجب می شود تا دنباله رو مستکبران و جنایتکاران باشند و در نهایت جز سرخوردگی و یأس چیز دیگری را به دست نخواهند آورد و شکست سختی را خواهند خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تنها راه عزت و سربلندی حرکت در مسیر ولایت است، خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ایران و اسلام در تبعیت از ولایت، برای ولایت بودن و فدائی ولایت شدن است، بنابراین حرکت و دنباله رویی دیگر مسیرها بودن عامل اضلال و سرافکندگی خواهد بود./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات