۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۶۵۷۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

سازمان دارالقرآن الکریم از تخصصی ترین دستگاه های قرآنی کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سازمان دارالقرآن الکریم یکی از تخصصی ترین و با برنامه ترین دستگاه های قرآنی کشور است.
حجت الاسلام سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در نشست با هیأت ارزیاب سازمان دارالقرآن الکریم اعزامی به استان بوشهر گفت: سازمان دارالقرآن الکریم یکی از تخصصی ترین و با برنامه ترین دستگاه های قرآنی کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: این مرکزیت فعالیت های قرآنی سازمان، به مراکز قرآنی استانی هم سرایت کرده است.

در بخش دیگری از این نشست آقا محمدی، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: در بازدیدهایی که در این دو روز از 16 مرکز قرآنی و همچنین نشست هایی با مدیران شهرستان ها داشتیم به این نتیجه می رسیم که فرمانداران رغبت خوبی جهت حمایت از فعالیت های قرآنی نشان می دهند.

مهدی نادی، مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم در بخش دیگری از این نشست اضافه کرد: بازدیدهای امسال ما حاکی از آن است که ارزیابی سال گذشته و کسب رتبه برتر استان بوشهر تصادفی نبوده و استان خیز خوبی در این رابطه داشته است.

در ابتدای این نشست که در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، عبدالحسین ناصری، رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این استان پرداخت./102/833/ب1

ارسال نظرات