۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۶۵۸۷۰
حجت الاسلام رضوی مهر:

دلبستگی به آمریکا بی خردی سیاسی است

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آمریکا ماهیت دروغ و مستکبرانه خود را نشان داده است و کسانی که در بوق و کرنا می کردند که برجام برد برد است باید بدانند که به آمریکا هیچ امیدی نیست.
گفت وگوی تفصیلی رسا با حجت الاسلام رضوی مهر حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به تمدید تحریم های ضد ایرانی گفت: این تحریم ها ظلم مضاعف از هیات حاکمه آمریکا علیه نظام مظلوم جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در برابر آنچه سنای امریکا در تمدید تحریم های ایران در مخالفت با برجام و وعده هایی که آمریکا در برجام داده بود، ایران اسلامی ساکت نخواهد نشست و این حرکت کنگره بی جواب نخواهد ماند.

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آمریکا ماهیت دروغ و مستکبرانه خود را نشان داده است و کسانی که در بوق و کرنا می کردند که برجام برد برد است  باید بدانند که به آمریکا هیچ امیدی نیست.

وی خاطرنشان کرد: هر روز که از عمر برجام بی ثمر می گذرد شاهد پیش بینی معجزه گونه رهبر معظم انقلاب هستیم امروز جمهوری اسلامی دستی پر و شهرک های زیر زمینی مملو از موشک را که حیثیت نظام است با توان مضاعف حفظ کرده است.

حجت الاسلام رضوی مهر در ادامه ابراز داشت: ما هرگز مقهور آمریکایی ها نخواهیم شد؛ هر کس که به آمریکایی ها دلبسته است بیش از هر چیزی بی خردی خود را در صحنه سیاسی به نمایش گذاشته است.

وی افزود: دیگر طرف های مذاکره برجام نباید سکوت کنند و آمریکا باید بداند که از مدار منظومه فکری ایرانیان حذف شده است لابی صهیونیزم در سنا با جمع آرای 99 درصد توانست اهداف خود را عملی کند.

مشاور سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه گفت: ماهیت نظام ما خط جهاد، ایستادگی و شهادت است، ملت ایران همواره نسبت به نیرنگ آمرکایی ها در طول هفتاد سال آشنایی داشته است و این بدعهدی تازگی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت معلوم و مشخص آمریکا در معاهدات گفت: مثل صبح روشن چنین برخورد آمریکایی ها برای بچه های کودکستانی و ابتدایی ایران مشهود و واضح بود چرا که طبیعت گرگ همواره درندگی و وحشی گری است.

استاد حوزه علمیه قم به نقض برجام اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها با این اقدام، شرف نداشته خود را به حراج گذاشتند، نقض برجام برای همیشه ثابت کرد که آمریکا هرگز قابل اعتماد نخواهد بود.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: به فضل الهی عاقلان نظام اجازه ندادند شهرک های موشکی تحت تسخیر آمریکا گردد و همین مساله نشان داد متاسفانه قدری مذاکره کنندگان ما عجولانه مقهور چراغ سبز دروغین غرب گشتند.

وی با اشاره به برخورد منافقانه آمریکا تصریح کرد: این مساله برای همه گروه ها و افراد در نظام، خورشید حقیقت اندیشه و تفکر رهبری که دارای مصونیت معنوی است، را اثبات کرد./979/ت302/ج

ارسال نظرات