۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۶۶۱۴۵
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان جنوبی:

مهدویت امتداد غدیر است

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی گفت: مهدویت امتداد غدیر است و باید جشن‌های آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) به اندازه غدیر بزرگ گرفته شود.
اجتماع منتظران ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا خوشخو، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی ظهر امروز در اجتماع بزرگ منتظران ظهور بیرجند اظهار داشت: مهدویت امتداد غدیر است و باید جشن‌های آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) به اندازه غدیر بزرگ گرفته شود.

وی گفت: همان ارزشی که برای غدیر قائل هستیم باید برای مهدویت نیز قائل شویم هرچند برای غدیر آنچنان که باید جشن گرفته نمی‌شود، اگر به مهدویت توجه نشود این مهدویت به فراموشی سپرده خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی با بیان اینکه اجتماع منتظران ظهور از طرف بنیاد مهدویت و به صورت خودجوش برگزار شد، افزود:‌ بنیاد فرهنگی مهدویت از سال 79 با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و با تأیید مقام معظم رهبری تشکیل شد.

حجت الاسلام خوشخو با بیان اینکه بنیاد فرهنگی مهدویت از سال 88 در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد مهدویت گرامیداشت روز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) و برگزاری جشن به این مناسبت و همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای ترویج فرهنگ مهدویت است./202/880/ب1

ارسال نظرات