۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۶۶۳۹۶
مدیر حوزه علمیه هرسین:

تداوم نظام به تفکر و عمل انقلابی نیازمند است

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین با اشاره به اینکه تداوم نظام به تفکر و عمل انقلابی نیازمند است گفت: دوام و بقای نظام همچون اوایل انقلاب به نیروهای انقلابی و تفکر انقلابی نیاز دارد.
مدیر حوزه علمیه هرسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین شامگاه امروز در مراسمی که با حضور بسیجیان در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد ابراز داشت: شرایط کنونی انقلاب بسیار پیچیده و حساس به نظر می رسد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: از یک سو صف طویل جبهه دشمنان انقلاب دیده می شود که شامل همه دنیا پرستان، قدرت طلبان و جنایتکاران سراسر عالم است از این رو تقابل این جبهه با جمهوری اسلامی ایران به قدری نامتقارن بوده و تا آنجایی که رهبر معظم انقلاب آن را با شرایط مدینه النبی در زمان جنگ احزاب مقایسه می کند.

این مسؤول ابراز کرد: اصلی ترین حربه دشمنان نفوذ فکری و سیاسی است که تغییر در باورها و رفتارهای انقلابی مردم و مسؤولان را هدف قرار داده است.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: از سویی دیگر صف جاماندگان از قطار انقلاب دیده می شود که هم به واسطه دلبستگی به دنیا و خستگی از راه مبارزه و همچنین ترس از هیمنه دشمن با هم متحد شده و به دنبال تحریف مکتب امام خمینی (ره) و راه و رسم اصیل انقلاب هستند.

حجت الاسلام قدمی خاطر نشان کرد: در شرایط خطیر و فتنه گون رهبر معظم انقلاب در بیانات خویش گفتمان انقلابی گری را به عنوان اصلی ترین راهبرد مقابله با آفات و چالش های نظام اسلامی مطرح کرده است.

وی اظهار داشت: دوام و بقای انقلاب اسلامی به نیروهای انقلابی و تفکر انقلابی نیاز دارد همچون اوایل انقلاب که با ایمان و عزم راسخ حول محور مکتب امام خمینی (ره) رژیم منحوس پهلوی را ساقط کرده و از کشور بیرون راندند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین  با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: قطار انقلاب اسلامی در هرجایی که روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کرد و در ریل انقلاب حرکت کرد پیش رفت و هرجایی که از این شاخص غفلت داشت ناکام شد و عقب افتاد.

این مسؤول ابراز داشت: اگر ملت فهیم ایران شیوه انقلابی گری را سرلوحه کار خود قرار داده و مسیر خود را در جهت حفظ انقلاب تغییر ندهند قطعأ دشمنان سیلی محکمی از نظام و انقلاب خواهند خورد.

حجت الاسلام قدمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ارزشها و معارف اسلامی حرکتی دائمی به سمت آرمانهای عالی و تغییر ناپذیر داشته که مبتنی بر مایه های معرفتی اسلام استوار است و مبانی انقلاب در همه شئون زندگی و حکومت از جمله مسائل سیاسی حضور پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه در پایان تأکید کرد: مبارزه با طاغوت جز مبانی اصیل انقلابی گری بوده و دو قطبی انقلاب و استکبار محوری ترین دوگانه مشروع در جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود بنابراین لازم است که شاخصها و معیارهای انقلابی گری را به درستی شناخت تا چراغ راه حرکت در این صراط الهی باشد./857/202/ب3

ارسال نظرات