۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۶۶۵۰۹
آيت الله ایمانی:

مسامحه در اعتلای معنویت عامل عقب‌گرد و نابودی است

نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه مسامحه در اعتلای معنویت عامل عقب‌گرد و نابودی است، گفت: معنویت همه‌چیز ما، اساس زندگی و رشد و بالندگی نظام اسلامی است.
آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت رییسه مجمع بسیج فارس، گفت: بسیج یکی از نعمت‌های بی‌حساب الهی است که پروردگار عالم به امام خمینی(ره) الهام و آن را اجرایی کرد و امروز نیز کشورهای اسلامی این راه را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیوند روحانیت و سپاه هرچه عمیق‌تر و راسخ‌تر باشد به نفع نظام و این استان است، در ادامه افزود: باید هرچه می‌توانیم در راستای دفاع و حمایت از بسیج و همچنین رشد و بالندگی این مجموعه تلاش کنیم.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی چند نعمت که یکی از مهم‌ترین آنها بسیج است نداشت به میزان قابل‌توجهی ضربه می‌خورد و آسیب می‌دید.

وی با اشاره به اینکه در مجمع بسیج 12 کارگروه تخصصی داریم، گفت: 19 قشر تخصصی بسیج و کارگروه‌های مجمع دارای استعداد و توانمندی هستند که باید بیش از گذشته در تمام عرصه‌ها فعال شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه مسامحه در اعتلای معنویت عامل عقب‌گرد و نابودی است، بیان کرد: معنویت سرمایه اصلی است و وظیفه داریم نسبت به اعتلا و ارتقای معنویت بسیجیان تلاش کنیم، چراکه معنویت همه‌چیز ما، اساس زندگی و رشد و بالندگی نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: حلقه‌های صالحین یک فرصت ارزشمند و استثنایی است که رابطه مربیان و اعضای آن‌ها باید رابطه پدر و فرزندی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه مسأله تولی و تبری در مجموعه بسیج باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: جهت‌گیری حرکت بسیج در قالب تبری و تولی است و عموم بسیجیان دارای تولی و تبری هستند و برخی اوقات خواص لازم است از آنان یاد بگیرند، چراکه انسان باید در مقابل دشمنان خدا قاطعانه و محکم بایستد.

شایان ذکر است، در این دیدار سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای فارس و محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./202/919/ب1

ارسال نظرات