۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۶۶۶۶۳
آیت الله علما:

مسلمانان با شبهه افکنی دشمنان مقابله کنند

آیت الله علما با اشاره به اینکه مسلمانان با شبهه افکنی دشمنان مقابله کنند، گفت: مسلمانان باید همواره همدل، همراه و همدست در کنار یکدیگربا شبهه افکنی دشمنان مبارزه کنند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور در جشن بزرگ وحدت که با حضور مسؤولان و عموم مردم در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: جشن وحدت مجلسی با شکوه، با عظمت و مورد رضای خدا و رسول اکرم (ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که در زندگی انسانها باید مهم باشد رضای خدا و رسول اکرم (ص) است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی ایجاد وحدت میان مسلمانان است از این رو بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و تیزبینی با اعلام وحدت میان مسلمانان وحدت و شعار اخوت را در بین مسلمانان تبیین کرد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امت اسلامی باید اخلاق و منش رسول اکرم (ص) را در جامعه تبیین کنند تا اسلام به تمام دنیا مخابره شود.

آیت الله علما عنوان داشت: امام خمینی (ره) با کلمه لااله الا الله حکومت اسلامی را تشکیل داد و امروز به برکت رسول اکرم (ص) و درایت بنیانگذار انقلاب، اسلام به تمام دنیا صادر می شود.

این مسؤول با اشاره به شخصیت بی نظیر رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر انقلاب با بینش و درایت خویش، بصیرت و دشمن شناسی را به ملت ایران گوشزد می کند و بدینوسیله اقتدار و عظمت انقلاب دوچندان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به مجاهدت علمای اهل سنت مسجد شافعی پرداخت و بیان داشت: علمای اهل سنتی که در مسجد شافعی از آرمانهای رسول اکرم (ص) صیانت می کردند انصافأ علمایی اخلاقی و روحانی بودند که بر مشترکات شیعه و اهل سنت تکیه داشتند.

وی در ادامه افزود: باید در سایه رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام از سرمایه های اسلام استفاده بهینه کرده و سنت رسول خدا را زنده نگاه داریم.

آیت الله علما تأکید کرد: مسلمانان باید همواره همدل، همراه و همدست در کنار یکدیگر از اسلام و سرمایه های اسلام صیانت کنند و با شبهه افکنی دشمنان علیه اسلام به مقابله برخیزند.

این مسؤول در پایان تصریح کرد: تبیین کلمه لا اله الا الله در جهان دشمن را به زانو درمی آورد و اسلام را تا ابد ماندگار خواهد کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات