۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۶۶۸۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشکلات اقتصادی در سایه دلسوزی و مسؤولیت پذیری مسؤولان حل می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دین ما دین دلسوزی است، گفت: در سایه دلسوزی و مسؤولیت پذیری مسؤولان مشکلات اقتصادی جامعه نیز برطرف می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: خدمت در هر عرصه ای باید برای رضای خدا و برطرف شدن مشکلات و دغدغه مردم باشد.

وی با اشاره به وجود مشکلات در عرصه راهداری در استان لرستان افزود: نهادینه شدن فرهنگ مسؤولیت پذیری لازمه برطرف شدن این مشکلات است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان مسؤولیت‌پذیری را نخستین ویژگی راهداران عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت در عرصه راهداری نیازمند داشتن روحیه همراه با دلسوزی و محبت است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان استانی به مشکلات و دغدغه های مردم خاطرنشان کرد: خدمت دلسوزانه مسؤولان راه برطرف شدن این مشکلات است.

برطرف شدن مشکلات اقتصادی جامعه نیازمند خدمت دلسوزانه مسؤولان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دین ما دین دلسوزی است، تصریح کرد: در سایه دلسوزی و مسؤولیت پذیری مسؤولان مشکلات اقتصادی جامعه نیز برطرف می شود.

وی با بیان این‌که مسائل اجتماعی باید در جامعه و بین اقشار مختلف از جمله قشر راننده نهادینه شود، گفت: کار ارزشمند حمل و نقل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با تأکید بر اینکه باید ساعت حرکت اتوبوسهای مسافربری در فصلهای سال با ساعت اذان و نماز هماهنگ شود، افزود: رانندگان اتوبوسهای مسافربری برای نماز مسافران ارزش قائل شوند.

وی بر ضرورت مرمت و بازسازی گردنه‌های حادثه‌خیز و نقاط خطرآفرین در جاده های استان لرستان تأکید کرد و اظهار داشت: اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کاهش تصادفات جاده ای در لرستان ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: برای عمران و آبادی باید مسأله حمل و نقل و احداث جاده ها مورد توجه ویژه قرار گیرد./202/9459/ب1

ارسال نظرات