۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۶۶۸۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی مطرح کرد؛

بی توجهی به سبک زندگی اسلامی عامل انحراف و لغزش مسلمانان

حجت الاسلام داداش زاده بی توجهی به سبک زندگی اسلامی و تعالیم الهی را عامل انحراف و لغزش مسلمانان عنوان کرد و گفت: نبود تقوا و سبک زندگی صحیح اسلامی مردم را با مشکل و چالش در زندگی فردی و اجتماعی مواجه می سازد.
حجت الاسلام داداش زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، طرح توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی در آذربایجان غربی به مناسبت هفته وحدت و قرآن و عترت در حسینیه اباصالح(عج) ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه طرح توانمند سازی مدیران موسسات قرآنی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: این استان با بافت جمعیتی مختلف و متفاوت به برنامه هایی که به تحکیم وحدت بین مسلمین کمک کند نیاز داشته و هفته وحدت بهترین بهانه برای اجرای چنین برنامه هایی است.

وی طرح گرامیداشت هفته قرآن و عترت را طرحی بسیار ارزشمند عنوان و اضافه کرد: همه نهادها به ویژه دستگاههای فرهنگی و مرتبط با حوزه قرآن و عترت(ع) باید در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها مشارکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با توجه به ضرورت بهره برداری حداکثری از برنامه های هفته قرآن و عترت، گفت: غنای برنامه های این هفته سبب انتفاع مردم و نهایت استفاده آنان چنین طرحهای شایسته ای می شود.

وی قرآنی زیستن را شرط رهایی از مشکلات و پیچیدگیهای عصر فعلی دانست و افزود: در اثر تعالیم قرآنی توکل به ذات احدیت و فراگیری واگذاری امور به خالق توانمند را آموخته، تحت صلاح دید او عمل کرده و به مصالح و منافع اصلی خود می رسیم.

حجت الاسلام داداش زاده عدم توجه به سبک زندگی اسلامی و تعالیم الهی را عامل انحراف و لغزش مسلمانان عنوان و ابراز کرد: نبود تقوا و سبک زندگی صحیح اسلامی مردم را با مشکل و چالش در زندگی فردی و اجتماعی مواجه می سازد.

بر اساس این گزارش، در این دوره ۵۰ نفر از موسسات قرآنی سطح آذربایجان غربی شرکت کرده اند که در ۱۵ دوره و کلاس بمدت ۳ روز با هدف ارتقای سطح آگاهی و کارایی موسسات و مدیران آنها برگزار می شود.

آموزش تهیه دفاتر مالیاتی، مباحث اخلاقی، فضا سازی برای موسسات، افزایش سطح سواد رسانه‌ایی، مهارت‌های اداری و ... از عناوین کلاس‌های این دوره آموزشی است./202/936/ب1

ارسال نظرات