۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۶۶۹۰۵
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه پیشوا:

مسؤولان برنامه‌ها و اهداف حکومت اسلامی‌ را دنبال کنند

جنیدی گفت: مدیران کشور باید با رعایت خط قرمزها، عبور نکردن از آن‌ها و با هوشیاری کامل، برنامه‌ها و اهداف حکومت اسلامی‌ را دنبال کنند.
حکومت اسلامی

ربابه جنیدی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با آفات و پیامدهای حاشیه سازی و توجه به امور فرعی به جای مسائل و معضلات اصلی کشور، گفت: همه ما باید در حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی کوشا باشیم و با رعایت خط قرمزها، عبور نکردن از آن‌ها و با هوشیاری کامل، برنامه‌ها و اهداف حکومت‌ را دنبال کنیم.

وی در ادامه گفت: همه ما به ویژه مدیران و مسؤولان باید دقت نظر کافی داشته باشند که تمامی اعمال‌شان در راستای سیاست‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد و با بهره‌گیری از رویکرد آینده‌نگرانه و اخلاق سیاسی ایشان تصمیمات درستی را برای اجرای امور اتخاذ کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه اظهار داشت: همچنین مدیران و مسؤولان کشور باید در قبال تمامی اقداماتی که انجام می‌دهند، مسؤولیت‌پذیر و پاسخگو باشند و در برخورد با مشکلات، با استفاده از تجربیات گذشته، بهترین مسیر را در پیش بگیرند تا آینده‌ای هر چه بهتر برای کشور و مردم ترسیم کنند.

وی اظهار داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نباید فریب خنده‌ها و ظاهرسازی‌های دشمنان را خورد؛ دیپلماسی ما، باید دیپلماسی مقاومت باشد و در عین روشنگری در جامعه، وحدت را حفظ کند، چرا که دشمن منتظر است، ببیند خدایی نکرده وحدت بین ما شکسته شده است تا بتواند به اهداف شوم خودش دست یابد.

جنیدی ابراز داشت: مسؤولان باید در عین دلسوزی، در حل مسائل و مشکلات پیش رویشان سیاست داشته باشند؛ باید توجه داشته باشیم به این نکته که هیچ بچه‌ای از خانه و خانواده خود جدا نمی‌شود مگر اینکه والدین سیاست درستی برای جذب این بچه به سمت خانواده در پیش نگرفته باشند.

وی در ادامه گفت: همین موضوع دقیقاَ در مورد کشور و سیاست نیز صدق می‌کند؛ برای رسیدن به اهداف کشور، مدیران باید اخلاق سیاسی و اخلاق مدیریتی داشته باشند و رعایت اصل وحدت و یک‌پارچگی را در امور کشور مقدم بدانند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه گفت: ما وقتی به زندگی پیامبر اسلام مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که در مقابل بعضی مسائل چشم پوشی می‌کرد و در عین حال در قبال بعضی امور ایستادگی و مقاومت می‌کرد که دقیقاَ همین رویکرد را در اخلاق سیاسی مقام معظم رهبری برای حفظ وحدت، هماهنگی و یک‌پارچگی در امور نظام اسلامی نیز شاهد هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور نیز باید تدابیر مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند؛ همچنین از زیر بار مسؤولیت‌های خود شانه خالی نکنند و در قبال تمامی آنها پاسخگو باشند./302/966/ب1

ارسال نظرات