۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۴۶۷۱۷۵
آیت الله شاهچراغی:

دغدغه خدمت‌رسانی سبب ارتقای کمی و کیفی خدمات می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز بخش حمل و نقل حوزه خدمت‌رسانی مستقیم به اقشار و آحاد مردم است از این رو با حق الناس رابطه نزدیکی دارد، بی شک داشتن دغدغه خدمت‌رسانی به ملت سبب ارتقای کمی و کیفی خدمات می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با مسؤولان حوزه حمل و نقل و مدیران پایانه‌های مسافربری این استان به مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل ایران که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز حمل و نقل کشور با وجود تمامی پیشرفت‌هایش نیازمند نگاه کارشناسی برای رشد و ارتقای زیرساخت‌ها و خدمات خود است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عرصه حمل و نقل و کار رانندگان را فرصت مطلوبی برای خدمت به آحاد مردم عنوان و خاطر نشان کرد: امروز بخش حمل و نقل حوزه خدمت‌رسانی مستقیم به اقشار مختلف مردم است، از این رو با حق الناس رابطه نزدیکی دارد، فرصت فراهم کردن باقیات و صالحات برای انسان است، بی شک داشتن دغدغه خدمت‌رسانی به ملت سبب ارتقای کمی و کیفی خدمات نیز می‌شود.

امام جمعه سمنان در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه مدیران بخش حمل و نقل به رعایت عدالت و احترام نسبت به مردم و کارکنان خود، اضافه کرد: نارضایتی های در جوانب مختلف بخش حمل و نقل و جابه‌جایی مسافر دیده می‌شود، باتوجه به اینکه رانندگان مهمترین نقش را در صنعت حمل و نقل بار و مسافر برعهده دارند شایسته است مدیران این حوزه بارفع تبعیض‌های احتمالی و برنامه ریزی صحیح شرایط را برای خدمت‌رسانی بهتر رانندگان به مردم فراهم کنند.

آیت الله شاهچراغی خدمت در بخش حمل و نقل به‌ویژه رانندگی را شغلی سخت و پرداختن به آن را نشانه داشتن انگیزه کسب رزق حلال و خدمت به مردم و جامعه دانست و گفت: این شغل دشوار انسان‌هایی عاشق و باایمان و علاقه‌مند به خدمت به مردم می‌طلبد که خوشبختانه در استان سمنان بخش حمل و نقل از وجود تعداد زیادی از این انسان‌های متعهد بهره‌مند است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به خواست به‌حق مردم این استان نسبت به توجه بیش از پیش مسؤولان نسبت به ضرورت ارتقای کیفیت خدمت رسانی در بخش حمل و نقل و پایانه‌ها، افزود: رانندگان فعال در بخش بار و کالاهای مردم نیز باید همچون همیشه به اصول مهم حفظ و نگهداری، تحویل به موقع و امانت داری توجه ویژه‌ای داشته باشند./202/977/ب1

ارسال نظرات