۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۶۷۶۲۸

دیدار پژوهشگران پژوهشکده امام صادق با آیت الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی پژوهش های ناظر به مسائل دینی و اسلامی را دارای اهمیت فوق العاده خواند و از محققان این عرصه تقدیر کرد.
دیدار پژوهشگران با آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگار رسا، جمعی از پژوهشگران پژوهشکده علومی اسلامی امام صادق(ع) قم امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار کردند.

استاد برجسته خارج حوزه علمیه قم در ابتدا ضمن تشکر از ملاقات پژوهشگران، فعالیت در زمینه تحقیق و پژوهش های مرتبط با حوزه دین را بسیار مقدس و مهم خواند و گفت: خیلی خوشحالم که این سنت اهل بیت را ادامه می دهید.

وی در ادامه گفت: امام صادق علیه السلام فرمود در بین مردم به گونه ای رفتار و عمل کنید که وقتی شما را دیدند افتخار کنند و بگویند از شاگردان مکتب اهل بیت هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: حق اهل بیت را ادا کنید که سنتی الهی است اگر در این مسیر زحمت بکشید و پیروی کنید آینده روشن و خوبی دارید.

وی در پایان یک مسئله فقهی برای تحقیق این پژوهشگاه مطرح کرد و گفت: اگر امام جماعتی مشغول خواندن نماز باشد متوجه شود وضو ندارد آیا زمینه ابلاغ برای نمازگزاران وجود دارد یا ندارد؟ اگر ابلاغ نکرد ادامه نماز چگونه خواهد شد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات