۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۶۸۲۸۱
استاد حوزه علمیه:

دشمن در فضای مجازی هدفی جز نابودی دین اسلام ندارد

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که دشمن هدفش نابودی اسلام است، گفت: استعمار پیر انگلیس در زمان امروزه به طور نامحسوس از طریق فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای کار می کند تا مردم را از دین جدا کند.
دشمن

حجت الاسلام محمد علی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم باید بعد از تولد پیامبر هم وحدت خود را حفظ کنند تا مطیع رهبر خود باشند.

وی افزود: سنی ها و شیعه ها باید بدانند که هدف دشمن با قرار دادن اختلاف در بین مردم، از بین بردن حکومت مهدوی و انقلاب ناب محمدی است و از روزی می ترسد که شیعیان قدرت زیادی پیدا کنند.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که در توحید، نبوت و معاد اختلاف زیادی با سنی ها نداریم، اظهار داشت: آن چه که اختلاف در بین سنی و شیعه بوده در عدل و امامت بوده که شیعه و سنی حرف هایی را دارند اما مردم بدانند که شیعه در همه جا با دلیل صحبت می کند.

وی با بیان این که شیعه به تمامی شبهات اهل تسنن جواب داده اما آن ها از روی تعصب قبول نمی کنند، خاطرنشان کرد: انگلیسی ها عامل اختلاف بین شیعه و سنی هستند و در زمان قدیم هم به مردم بیان می کردند که با اختلاف بین این دو گروه بین آن ها، حکومت می کنیم.

استاد حوزه علمیه سیرجان بیان داشت: وهابیت و داعش از سنی های آمریکایی بوده و می خواهند با تفکر بد خود، مردم را به اسلام دعوت کنند و همه افراد بدانند که هدف وهابیت، دفاع از آمریکای جنایت کار بوده و به خاطر ترس از آن ها حرفی را می زند.

وی ابراز داشت: استعمار پیر انگلیس در زمان امروزه به طور نامحسوس از طریق فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای کار می کند تا مردم را به سمت خود بکشد.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که در تمام زندگی خود مطیع رهبر باشیم، ادامه داد: وظیفه مردم در زمان امروزه برای دوری از دشمن و کشوری قدرتمند این است که به فرمایشات رهبر انقلاب عمل کنند.

وی در پایان با اشاره به این که انگلیس حتی آمریکا را می تواند به بازی بگیرد، گفت: دنبال کردن فرمایشات رهبر انقلاب سبب می شود که انسان در دنیا بصیرت داشته و از دشمنانی همچون انگلیس و آمریکا دوری کنیم./302/9707/ب1

ارسال نظرات