۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۶۸۴۵۰
از سوی انتشارات زائر؛

بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با محوریت شخصیت حضرت معصومه منتشر شده است

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه انتشارات زائر وابسته به آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز حضوری فعال در عرصه انتشار کتب دینی و آثار با محتوای غنی قرآنی دارد، گفت: تا کنون بیش از 100 عنوان کتاب با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) از سوی انتشارات زائر به چاپ رسیده است.
حجت الاسلام فلاحی معاون فرهنگی حرم معصومه

حجت الاسلام صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حاشیه آیین معارفه دبیر علمی کنگره حضرت آمنه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه متأسفانه در گذشته تعداد آثار منتشر شده با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) به تعداد انگشت شمار بود، گفت: امروز با توجه به فعالیت های پژوهشی که در آستان حضرت معصومه(س) صورت گرفته بیش از چند عنوان کتاب با محوریت شخصیت این بانوی بزرگوار منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز انتشارات زائر در نشر کتب با محتوای غنی فرهنگی و دینی توانمندی بسیار خوبی کسب کرده است، افزود: چاپ کتاب با محتوای غنی دینی برای کودکان و نوجوانان، چاپ کتاب با محتوای تربیت دینی برگرفته از سخنان اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در آستان مقدس حضرت معصومه(س) و همچنین چاپ و نشر کتاب با محتوای قرآنی از مهم ترین فعالیت های انتشارات زائر وابسته به آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مدت اخیر است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید به ارتقای پژوهشکده علامه طباطبایی و ایجاد نگرش های جدید نسبت به فعالیت های پژوهشی در این آستان گفت: امید است در آینده ای نزدیک پژوهشکده آستان حضرت معصومه(س) به یکی از قطب های تولید علوم انسانی اسلامی در سطح جهان و کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه برگزاری کنگره حضرت آمنه (س) یکی از اقدامات مهم و محوری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عرصه پژوهشی است، گفت: این کنگره می تواند نقش مؤثری در تقریب مذاهب اسلامی و مقابله با خطر جریان تکفیر در جهان اسلام داشته باشد.

وی افزود: از آن جایی که تاکنون فعالیت پژوهشی هدفمندی با محوریت شخصیت حضرت آمنه (س) صورت نگرفته، برگزاری این کنگره می تواند در تولید محتوای دینی و علمی در این زمینه موثر باشد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: این کنگره می تواند شخصیت حضرت آمنه (س) و سبک زندگی ایشان را در جهان اسلام احیا کند و این احیا به اسوه سازی دینی برای زنان کمک و می تواند خطر بسیاری از هجمه های تبلیغاتی علیه زنان را خنثی کند./968/302/ب3

ارسال نظرات