۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۶۸۵۵۳

برگزاری نمایشگاه تصویری کتاب منشور روحانیت در خوزستان

حجت الاسلام علیپور با اشاره به سیاست های ابلاغی معاونت تهذیب استان از برگزاری نمایشگاه تصویری کتاب منشور روحانیت در مدرسه بقیه الله(عج) شمال خوزستان خبر داد.
منشور روحانیت

حجت الاسلام علیپور، معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران بقیه الله(عج) شمال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیاست های این معاونت در زمینه های ارزشی، بصیرتی و بینشی، گفت: این سیاست ها همزمان با آغاز سال تحصیلی از سوی معاونت تهذیب استان ابلاغ تا جلسات و کلاس هایی در این زمینه برگزار شوند و در حوزه نیز مسائل مرتبط با چنین سیاست هایی صورت گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران بقیه الله(عج) شمال خوزستان، اظهار داشت: در زمینه بصیرتی همزمان با هفته بسیج نشست هایی با حضور کارشناسان سیاسی، امام جمعه اندیمشک، امام جمعه الوار گرمسیری و مسؤولان عقیدتی سیاسی یگان های نظامی شهرستان برگزار شد.

این مقام مسؤول به برگزاری دوره «آشنایی با فضای مجازی، فرصت ها و آسیب ها» با حضور مسؤول فضای دفتر مقام معظم رهبری در مدرسه اشاره و ابراز داشت: این دوره برای همه طلاب حوزه های شمال خوزستان و با پیشگامی مدرسه علمیه سفیران بقیه الله(عج) و در راستای سیاست های ابلاغی در زمینه فعالیت های بینشی برگزار شد.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به این که فعالیت در زمینه های ارزشی متناسب با رویدادهای ملی و اسلامی است، گفت: در این رابطه نمایشگاه تصویری کتاب «منشور روحانیت» به مناسبت 13 آبان در حوزه برپا و سپس از کتاب مذکور امتحانی صورت گرفت.

وی در پایان ابراز داشت: مسؤولان معاونت تهذیب کشور کتاب مذکور را به صورت اثر هنری تهیه کردند و ما در این راستا نمایشگاه تصویری کتاب «منشور روحانیت» را در قالب هنری برگزار کردیم./9456/303/ب2

ارسال نظرات