۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۶۹۳۵۶
امام جمعه سراب:

برخورد با سران فتنه در نظام اسلامی با رأفت همراه است

حجت الاسلام اکرمی برخورد رهبر معظم انقلاب با سران فتنه را برگرفته از رأفت و عطوفت اسلامی دانست و گفت: کشور ترکیه به دنبال کودتای اخیر هنوز از قلع و قمع و دستگیریها تمام نشده است.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امام جمعه سراب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح، اظهار داشت: آرمان عیسی مسیح صلح و خدمت به انسانیت است و این در حالی است که کشورهای مسیحی از این آرمان مسیح فاصله گرفته اند.

وی با انتقاد شدید از دولتمردان مسیحی در جهان به ویژه در غرب، ابراز داشت: گسترش زرادخانه‌های هسته‌ای و به راه انداختن کشت و کشتار با قاموس مسیح در تناقض است و اعتقاد واقعی این دولتمردان با وجود چنین جنایتهایی در منطقه و جهان به آئین الهی مسیح جای تردید و سؤال دارد.

امام جمعه سراب با بیان اینکه برخی دولتمردان کشورهای اسلامی نیز فرسنگها با آرمانهای حضرت محمد(ص) فاصله دارند، گفت: اگر به آرمان حقیقی حضرت محمد (ص) تمسک داشته باشیم و مسؤولان در چهار چوب آموزه های رسول گرامی اسلامی حرکت کنند شاهد توسعه و پیشرفت کشورهای اسلامی خواهیم بود.

وی با اشاره به فتنه های مختلف در طول انقلاب اسلامی از سوی دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد: در طول انقلاب اسلامی ایران فتنه‌های گوناگونی از سوی استکبار و عمال منطقه‌ای آنها طراحی شده که هیچ فتنه‌ای به خطرناکی فتنه 88 نبود و در این فتنه بزرگ دشمنان تمام توان خود را برای ساقط کردن نظام به کار بردند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از 110 بار در مورد فتنه 88 سخنرانی کردند، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب ابعاد واقعی فتنه 88 تاکنون مشخص نشده است و باید به درستی برای مردم تبیین شود، فتنه ۸۸ یک اقدام بزرگ برای براندازی نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به بیان بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در حمایت از رهبری و ولایت فقیه برای جلوگیری از آسیب به کشور انقلاب، خاطرنشان کرد: اگر حمایت مردم از امام امت و اهداف والای نظام اسلامی تداوم داشته باشد هیچ گزندی کشور و نظام را تهدید نمی‌کند.

امام جمعه سراب 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب بود که آتش فتنه و توطئه دشمنان را خاموش کرد و برنامه براندازی نظام اسلامی را نقش بر آب کرد تا دشمن بداند که ایران اسلامی همیشه استوار و پا بر جا خواهد بود.

وی برخورد رهبری نظام با سران فتنه را برگرفته از رأفت و عطوفت اسلامی دانست و ابراز داشت: در کشور همسایه به بهانه کودتا و حمایت گولن از آن، تمام وابستگان این فرد قلع و قمع می‌شوند و هنوز نیز دستگیریها ادامه دارد، اما این برخورد در ایران اسلامی که همراه با رأفت است را با حاشیه های بسیار آمیخته اند./۸۵۴/302/ب3

ارسال نظرات