۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۶۹۹۴۷
استاد حوزه علمیه:

یاری و نصرت انقلاب در حقیقت یاری اسلام ناب محمدی است

استاد حوزه علمیه یاری و نصرت اسلام ناب را یک وظیفه و تکلیف دانست و گفت: هنگامی که پرچم عدالت اسلام واقعی در ایران در سال پنجاه و هفت به اهتزاز درآمد دنیای سرمایه داران و ثروتمندان در برابر اسلام ناب صف آرایی کردند، اکنون عصر فرزند پیغمبر است، ما وظیفه داریم زمانی که در محضر آن امام بزرگوار هستیم اسلام را یاری کنیم.
حسین هوشیار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حسین هوشیار، استاد حوزه علمیه امشب در مسجد خضرت ابوالفضل(ع) قزوین با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن حماسه نهم دی ماه با اشاره به این حادثه مهم گفت: حماسه نه دی انقلاب ارزشمندی است که ملت بیدار ما در آن روز به صحنه آمدند و در برابر جریان انحرافی آن روز ایستادگی و مقاومت کردند و با جان و دل از اسلام ناب دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) پیرامون فرقه‌ها و جریانات انحرافی افزود: پیامبر فرمودند امت حضرت موسی(ع) هفتاد و یک فرقه و ملت شدند امت برادرم عیسی هفتاد و دو ملت شدند و امت من هفتاد و سه ملت میشوند هفتاد در لسان عرب علامت کثرت است یعنی امت حضرت عیسی متفرق‌تر از امت حضرت موسی شدند و جمعیت‌شان در چند دستگی بیشتر شد اما امت من پیغمبر بدتر از امت عیسی در نفاق بیشتر شد.

پرچمدارن حقیقت در طول تاریخ همواره دارای دشمنان سرسختی بودند

هوشیار در ادامه با اشاره به دلیل چند دستگی و نفاق در میان امت‌های پیامبران گذشته، اظهار کرد: روشن است که هر کسی که پرچم حق را برافراشته کند به طور طبیعی دشمن خواهد داشت، خداوند متعال در قرآن کریم در چندجا بحث فرعون، هامان و قارون را که مثلث شوم زر و زور و تزویر بودند را مطرح می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه این شاکله این مثلث توجیه اقدامات خلاف ستمگران بود ابراز کرد: دستگاه فرعونی جنایات فرعون را که ادعای ربوبیت داشت را توجیه می‌کرد اگر دستگاه فرعونی قادر به توجیه نبود دستگاه قارونی با تطمیع و رشوه دادن مخالفان را قانع می‌کرد و اگر دستگاه قارونی جوابگو نبود زور فرعون به میان می‌آمد و مخالفان را از میدان بدر می‌کرد.

شاکله فتنه‌ها از زمان معصومین شکل گرفته است

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه جریان آشوب‌ها و فتنه‌ها را امری ممتد و ادامه‌دار دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که دنیا برقرار است، انسان ها همواره با این مسائل رو به رو هستند به عنوان نمونه مردم در زمان پیش از انقلاب خواهان سرنگونی رژیم بودند اکنون سی و هشت سال است که رژیم منحوس پهلوی از میان رفته است، در این میان اگر چه مشکلاتی هم به وجود آمده اما تمام اینها خواست خداوند متعال بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: خداوند حق و باطل را به بشر نشان داده است تا او هر کدام را که می‌خواهد انتخاب کند، اما یک انسان مؤمن و مسؤول بر اساس تکلیف شرعی و امر به معروف وظیفه دارد که به روشنگری مردم بپردازد و آنها را از ظلمت به سوی نور رهنمون سازد.

یاری و نصرت انقلاب در حقیقت یاری اسلام ناب محمدی است

این استاد حوزوی در ادامه یاری و نصرت اسلام ناب را یک وظیفه و تکلیف دانست و تصریح کرد: هنگامی که پرچم عدالت اسلام واقعی در ایران در سال پنجاه و هفت به اهتزاز درآمد دنیای سرمایه داران و ثروتمندان در برابر اسلام ناب صف آرایی کردند، اکنون عصر فرزند پیغمبر است، ما وظیفه داریم زمانی که در محضر آن امام بزرگوار هستیم اسلام را یاری کنیم.

هوشیار در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز تمام کسانی که در پیروزی انقلاب سهمی داشتند تغییر عقیده دادند و به خاطر دنیاطلبی، هوای نفس و قدرت طلبی در برابر لنقلاب ایستادند کسی که در برابر این انقلاب بایستد در حقیقت در مقابل اسلام ایستاده است.

وی در پایان گفت: ما وظیفه داریم که اسلام را یاری کنیم هر کس که این انقلاب را یاری کند خداوند متعال را یاری کرده است از این رو بر مردم لازم است که با بصیرت و هوشیاری همواره در صحنه حاضر باشند و با تمام توان از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کنند./873/202/ب2

ارسال نظرات