۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۰۰۳۲

نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی در کرمان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی، همزمان با هفته قرآن و عترت از 10 تا 16 بهمن در کرمان برگزار می شود.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان کرمان برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار 20 دی ماه است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره برداشتن گامی در راستای نشر و گسترش تعالیم کلام وحی و عترت پیامبر اکرم (ص) است و مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی فرهنگ ایثار و شهادت، مفاهیم و موضوعات قرآن و عترت، امر به معروف و نهی از منکر، سیره زندگی رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، ولایتمداری و مهدویت، حجاب و عفاف، وحدت مذاهب اسلامی و شخصیت های قرآنی از موضوعات جشنواره داستان کوتاه قرآنی است.

علیزاده تصریح کرد: شرکت در نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی برای عموم آزاد است و هر نویسنده می تواند حداکثر 2 اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال کند.

وی یادآور شد: آثار ارسالی به نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی استان کرمان باید حداقل هزار و حداکثر دارای سه هزار و 500 کلمه باشد.

علیزاده عنوان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید فرم درخواست ثبت نام را از سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.kerman.farhang.gov.ir و یا از دبیرخانه جشنواره و همچنین از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها دریافت کنند.

نخستین هفته قرآن و عترت استان کرمان در ٣٣ رشته هنری، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی از 10 تا 16 بهمن ماه برگزار می شود./101/9709/ب1

ارسال نظرات