۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۱۶۴

اعلام ویژه برنامه های رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه

کارشناس رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در رواق کودک و نوجوان حرم مطهر گفت:‌ داستان گويی، نمايش های عروسكی،‌ پذيرش اردوهايی مدارس، برگزاری برنامه های مناسبتی و برگزاری مراسم جشن عبادت دانش آموزان از محوری ترین برنامه هایی است که در رواق کودک و نوجوان اجرا می شود.
رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه

فاطمه سادات طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در رواق کودک ونوجوان آستان مقدس قم گفت:‌ برنامه هایی که در رواق کودک و نوجوان برگزار می شود متناسب با سن کودکان و نوجوانان بوده و سعی شده از طریق اجرای برنامه های متنوع هنری مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه های رواق منتقل شود.

وی افزود: رواق کودک و نوجوان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای کودکان و نوجوانان زائر و مجاور آستان بانوی کریمه(س) بوده و کودکان و نوجوانان از سن هفت تا ۱۱ سال در رواق پذیرش می شوند.

کارشناس رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در این رواق برنامه هایی شامل داستان گویی، نمایش های عروسکی،‌ پذیرش اردوهای مدارس، برگزاری برنامه های وی‍ژه کودکان در مناسبت های ملی و مذهبی و تشکیل گروه سرود جهت شرکت در برنامه های اختصاصی حرم مطهر انجام می شود.

طباطبایی افزود: فضا سازی رواق کودک متناسب با ایام مناسبتی، برگزاری برنامه های کودکانه در ایام خاص، ‌تهیه کاردستی و اهدای جوایز توسط خدام افتخاری به منظور انتقال مفاهیم دینی به کودکان از دیگر برنامه های فرهنگی رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) برای شرکت کنندگان در برنامه های رواق است.

وی تصریح کرد: برنامه جشن عبادت دختران هر ساله به صورت محدود و گزینشی از طریق مدارس انجام می شود و مدارس و افراد علاقه مند برای شرکت در این طرح می توانند در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) ثبت نام کنند.

کارشناس رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم یادآورشد: تمامی برنامه های رواق در این ایام با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) برگزار شده و همچنین نمایشگاه پوستر بانوی کرامت برای کودکان و نوجوان در رواق کودک و نوجوان با هدف معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

لازم به ذکر است، رواق کودک و نوجوان ویژه دختران در بالکن غربی شبستان امام خمینی(ره) حرم مقدس حضرت معصومه(س) قرار دارد./968/302/f3

ارسال نظرات