۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۲۱۹
امام جمعه قلعه گنج:

9 دی ملاک شناخت حق از باطل است

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه 9 دی بهترین فرصت در روشن کردن افکار عمومی برای شناخت حق از باطل است، گفت: حماسه نهم دی ماه را مردم بابصیرت و ولایت مدار ایران بسیار غرور آفرین به نمایش گذاشتند و این حماسه به عنوان یک پرچم و ملاک برای شناخت حق از باطل است.
حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه را مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران بسیار غرور آفرین به نمایش گذاشتند و این حماسه به عنوان یک پرچم و ملاک برای شناخت حق از باطل است.

وی با بیان اینکه نهم دی بهترین ملاک برای برون رفت گرد و غباری است که فتنه گران ایجاد می کنند، افزود: دشمن معمولا در اوضاع و احوالی که فتنه به وجود می آید در این فضا درصدد است تا فضا باطل را به جای حق جلوه دهد.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: در چنین موقعیتی که دشمن در تلاش است تا خود را حق جلوه دهد، نظام ما نیاز به یک الگو، ملاک و یک پرچم دارد تا بتواند خود را از این گرد و غبار بیرون کشاند و اجازه ندهد باطل جایگزین حق شود.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: دشمن می داند که نظام ما یک نظام برحق، انقلابی و ولایی به شمار می رود بنابراین در تلاش است تا حق در این نظام پیش نرود و به دنبال ایجاد فتنه در نظام جمهوری اسلامی است و در چنین موقعیت و فضای باید از حماسه نهم دی الگو بگیریم.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی دشمن را از صحنه دور خواهد کرد و اجازه نفوذ و فتنه گری را به آنان نخواهد داد، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی یک افتخار برای ملت ایران است و برای همیشه ماندگار شد و تا زمانی که هرساله پرچم نهم دی در ایران برافراشته شود، باطل نخواهد توانست جایگزین حق شود.

امام جمعه قلعه گنج یادآور شد: اگر حماسه نهم دی را کم جلوه دهیم و به فراموشی بسپاریم راه را برای دشمنان و فتنه گران هموار کردیم و دشمن به راحتی می تواند در نظام ما نفوذ پیدا کند و به اهداف شوم خود دست یابد، از این رو وظیفه همگان است تا با حضور خود حماسه نهم دی را برای همیشه ماندگار کنند.

حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: نهم دی سال 88 عده ای از افراد فریب دشمن را خوردند و عده ای هم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بودند و انتخابات را بهانه ایجاد کردند و اصول اصلی را که در رأس آن ولایت بود را زیر پا گذاشتند.

وی اضافه کرد: بنابراین نهم دی فرصت مناسبی برای روشن کردن افکار عمومی برای حق از باطل است و مرور تاریخ گذشته سبب می شود تا ما اصل دین را حفظ  کنیم و مردم نیز در این حماسه با حضور خود پشتیبانی خود را از ولایت و نظام اعلام کردند و هرساله با شرکت در این حماسه مشت محکمی به دهان فتنه گران و استکبار جهانی می زنند./302/9709/ب1

ارسال نظرات