۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۷۰۲۲۰
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور مردمی و هوشمندی رهبری رمز پیروزی نظام در حماسه 9 دی بود

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی در فتنه سال 88 هوشمندی رهبری و حضور مردم در حماسه یوم‌الله 9 دی بود.
آیت الله مهمان نواز - دیدار اعضای ستاد 9 دی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد یوم‌الله نهم دی‌ماه استان، اظهار کرد: نهم دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران بوده و مصداق بارز یوم‌الله است.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 و حماسه نهم دی مردم درس بزرگی به انقلاب و انقلابیان ایران داد که هیچ‌گاه نباید فراموش شود، افزود: در سال 88 آنچه از انقلاب و نظام اسلامی در برابر فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی حفاظت و حراست کرد؛ هوشمندی رهبری و حضور مردمی در یوم‌الله نهم دی بود.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه در طول چند دهه گذشته آنچه سبب پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی شده، حضور ملت در عرصه بوده است، تصریح کرد: یوم‌الله نهم دی رمز پیروزی بر دشمنان و شکست دادن بدخواهان نظام را به ملت بصیر و انقلابی ایران آموخت.

وی خاطرنشان کرد: در یوم‌الله نهم دی همه مردم و مسؤولان متوجه شدند رمز پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار و استحکام نظام اسلامی حضور مردم در عرصه انقلاب و مقاومت آنها در برابر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه فتنه سال 88 و متعاقب آن حماسه نهم دی درس عبرتی برای نیروهای انقلابی است، تصریح کرد: با توجه به این مهم ضروری است همه مردم با حقیقت وجودی انقلاب و واقعیت حماسه نهم دی و تأثیر آن آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه وجود رهبری هوشیار و مقتدر سبب نجات کشور از فتنه 88 شد، افزود: اگر رهبر معظم انقلاب در فتنه سال 88 قاطعیت نشان نمی‌دادند بدون شک انقلاب و نظام پایدار نمی‌ماند.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: رهبری با هوشمندی و قاطعیت در برابر فتنه و فتنه‌گران ایستادند و مردم هم با تبعیت از رهبری با حضور پرشور و شعور خود در یوم‌الله 9 دی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: فتنه‌گرانی که در روز عاشورا پرچم های عزای اباعبدالله الحسین(ع) را پایین کشیدند گمان می‌کردند می‌توانند انقلاب را محدود کرده و نظام را شکست دهند اما با حماسه نهم دی فهمیدند این انقلاب و نظام در قلوب مردم جای داشته و این ملت به نظام، رهبری و دین علاقه‌مند هستند./202/9314/ب1

ارسال نظرات