۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۲۵۳
زاکانی:

فتنه سال 88 سنگین‌ترین هجمه‌ای بود که انقلاب را تا لبه‌ پرتگاه برد

زاکانی با بیان این‌که فتنه سال 88 سنگین‌ترین هجمه‌ای بود که انقلاب را تا لبه‌ پرتگاه برد،‌ گفت: انقلاب‌های رنگی در سراسر جهان پیروز‌های بزرگی کسب کرده بودند از این رو شکست خوردن انقلاب‌ رنگی در ایران، اولین شکستی بود که مردم با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله 9 دی بر انقلاب‌های رنگی وارد ساختند.
علیرضا زاکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست‌های دهه بصیرت با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، شامگاه سه‌شنبه در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار شد.

زاکانی در ابتدای این نشست به بازخوانی اتفاقات پس از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: بنی‌صدر جزء اولین کسانی بود که به جای دلدادگی به نظام و مردم، پیوستگی با ضد انقلاب برقرار کرده و دل به ضد انقلاب داد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بر حضور و نقش مردم بسیار تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: همه متوجه آن شدند که امام راحل چرا پس از 50 روز بعد از انقلاب به آرای عمومی احترام گذاشته و همه‌پرسی در کشور برگزار کردند،‌ چرا که مقبولیت انقلاب اسلامی در نزدم مردم ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات سال 88 اظهار داشت: فتنه‌گران در سال 88 با کار خود آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را بردند.

وی ابراز داشت:‌ دشمنانی که از نفوذ به نظام مردم‌سالار دینی نا‌امید شده بودند، با عملکرد فتنه‌گران در سال 88 امیدی دوباره یافتند.

زاکانی با بیان این‌که فتنه سال 88 سنگین‌ترین هجمه‌ای بود که انقلاب را تا لبه‌ پرتگاه برد،‌ تصریح کرد: انقلاب‌های رنگی در سراسر جهان پیروز‌های بزرگی کسب کرده بودند از این رو شکست خوردن انقلاب‌ رنگی در ایران، اولین شکستی بود که مردم با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله 9 دی بر انقلاب‌های رنگی وارد ساختند.

وی قدرت طلبی برخی خواص و نفوذ دشمنان و اثرگذاری بیگانگان بر بعضی خواص را از عوامل ایجاد فتنه سال 88 برشمرد و خاطرنشان کرد: این فتنه خسارت‌های فراوانی به کشور متحمل کرد که از جمله آن خسارت‌ها می‌توان به امید دوباره دشمنان نظام بر پروژه نفوذ بر جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده سابق شورای اسلامی  با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 9 دی اظهار داشت: مردم با حضور میلیونی در یوم‌الله 9 دی به نوعی برائت خود را از فتنه‌گران اعلام کردند./878/202/ب3

ارسال نظرات