۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۴۷۰۵۲۹
امام جمعه شهرستان بنجار:

انقلاب اسلامی تحت حمایت مردم در 9 دی‌های دیگر هم پیروز است

امام جمعه بنجار گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با حمایت های مردم همیشه شکست خواهند خورد و انقلاب ما در همه ایام پیروز خواهد بود.
9 دی

حجت الاسلام محمد پارسا، امام جمعه شهر بنجار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: روز 9 دی مناسبت خوبی برای ساکتین در فتنه بود که از فتنه گران جدا شوند و به صف مومنان بپیوندند.

امام جمعه شهرستان بنجار با بیان اینکه حماسه 9 دی به اندازه 22 بهمن اهمیت دارد و می توان آن را بعد از 22 بهمن و تسخیر لانه جاسوسی امریکا انقلاب سوم نامید ادامه داد: اولین و مهمترین دلیل اهمیت حماسه 9 دی بصیرت بی نظیر مردم بود.

حجت الاسلام پارسا اظهار کرد: فتنه گران در آن ایام سه استراتژی تغییر در ماهیت نظام اسلامی و براندازی نظام با سر دادن شعار جمهوری ایرانی، حذف ولایت فقیه با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و حذف دین و اسلام از کشور با به آتش کشیدن نمادهای مقدس و پرچم های یا حسین(ع) و یا زهرا (س) را دنبال می‌کردند.

وی افزود: الحمدلله مردم با حضور همیشه در صحنه خود سبب خاموش شدن اتش فتنه شدند و باید دانست این انقلاب تحت حمایت امام زمان (ع) است و دشمنان قسم خورده انقلاب شکست خواهند خورد.

امام جمعه شهرستان بنجار عنوان کرد: مردم باید با حضور خود در مراسم یوم الله 9 دی ماه دوباره به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب حمایت خود را از نظام رهبری ثابت کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب باید بدانند مردم تا آخرین نفس از ولایت و رهبری دفاع خواهند کرد و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.831/302/ب3

ارسال نظرات