۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۷۰۵۴۳
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

حماسه نهم دی نشانگر ضربه ناپذیری نظام اسلامی است

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که با وجود ولایت فقیه دشمنان نمی توانند اهداف و خواسته های خود را محقق کنند، گفت: حماسه نهم دی نشان داد تمام فتنه ها و ترفندهای دشمنان نمی تواند اثرگذاری در نظام اسلامی داشته باشد.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت سالروز فرارسیدن حماسه نهم دی اظهارداشت: ضرورت دارد اهتمام شایسته ای در راستای پاسداشت حماسه بزرگ نهم دی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: حماسه نهم دی نشانگر ولایت مداری ملت ایران است که حضوری ارزشمند و به موقع در صحنه داشته و  پاسدار ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس بیان داشت: حماسه نهم دی نشان داد ملت ایران همواره در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه و تحقق ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی قدم برمی دارد.

یوسفیان ملا افزود: وجود ولایت فقیه برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد و ملت ایران نیز پیرو راستین خط و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری است.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور ادامه داد: وجود ولایت فقیه زمینه ساز دستاوردهای ارزشمند و متعالی برای نظام اسلامی است که دشمنان نمی توانند نقشه های شوم خود را نسبت به نظام اسلامی عملیاتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ضربه به ولایت فقیه هستند که ضرورت دارد مسیر ارزنده خود را حفظ کرده و همواره پشتیبان و بهره گیرنده از منویات ارزشمند مقام معظم رهبری باشیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که با وجود ولایت فقیه دشمنان نمی توانند اهداف و خواسته های خود را محقق کنند، بیان داشت: حماسه نهم دی نشان داد تمام فتنه ها و ترفندهای دشمنان نمی تواند اثرگذاری در نظام اسلامی داشته باشد.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تبیین شایسته ای نسبت به ابعاد مختلف فتنه سال 88 از سوی دشمنان وجود داشته باشد که اهداف بسیاری را دنبال می کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد که روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود که دشمنان نمی توانند کاری را در جهت انحراف انقلاب و جلوگیری از آرمان ها و اهداف والای آن صورت دهند.

یوسفیان ملا اظهارداشت: ضرورت دارد حوادث فتنه 88 و جریان انتخابات ریاست جمهوری مورد بازخوانی شایسته و لازم قرار گیرد که امری ارزنده و مهم است.

گفتنی است، همزمان با سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ویژه برنامه هایی در سطح شهرستان آمل برگزار می شود./1314/302/ب3

ارسال نظرات