۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۰۵۷۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل:

حماسه 9 دی اوج پیوند مردم با نظام اسلامی و ولایت را نشان داد

حجت الاسلام حجازی نیا حماسه 9 دی را پیوند عمیق مردم با ولایت و حمایت از نظام اسلامی و ارزشها عنوان کرد و گفت: حماسه دهها میلیونی 9 دی نشان دهنده عزم ملت برای دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی حول محور ولایت بود.
حماسه ۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عزیزالله حجازی نیا، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل شب گذشته در جمع هادیان و فعالان سیاسی بسیج با گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: حماسه 9 دی یک حماسه ماندگار از اوج بصیرت و حضور در صحنه ملت ایران بود.

وی افزود: فتنه با غبارآفرینی در صدد عدم شناخت دوست از دشمن بود تا عناصر نفوذی دشمن نقشه های خود را یکی پس از دیگری علیه نظام اسلامی به اجرا بگذارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل با اشاره به اهمیت روشنگری از سوی نیروهای شاخص ولایی و بسیجی، تصریح کرد: فعالان و هادیان سیاسی  بسیجی برای مواجه نشدن با فتنه های جدید باید دست به روشنگری بزنند و بصیرت عمومی جامعه را بالا ببرند.

وی ادامه داد: علت تأکید همواره مقام معظم رهبری بر روی عنصر بصیرت برای روشنگری و درخشش کلمه حق در میان جامعه است.

حجت الاسلام حجازی نیا بر لزوم تقویت ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: روحیه شهادت طلبی و خدمت جهادی در عرصه انقلاب با تبعیت از ولایت به دست می آید و نباید گذاشت جامعه تحت تأثیر و القای منحرفان و معاندان نظام اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: تلاش دشمن برای تضعیف روحیه شهادت طلبی و تبعیت آحاد جامعه از خط ولایت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذ و به دست گرفتن پست های کلیدی جامعه از سوی عناصر نفوذی، گفت: دشمن به دنبال مهار نظام اسلامی با نفوذ در ارکان کشور است و طرح حمله نظامی به ایران بر اساس محاسبات آنها از دستور کار خارج شد.

وی ادامه داد: عناصر وابسته به فتنه مترصد فرصتی جدید برای حضور مجدد در جامعه و ضربه به نظام اسلامی هستند و باید نیروهای انقلاب هوشیارتر از گذشته باشند.

حجت الاسلام حجازی نیا حماسه 9 دی را پیوند عمیق مردم با ولایت و حمایت از نظام اسلامی و ارزشها عنوان کرد و اظهار داشت: 9 دی و حضور دهها میلیونی مردم برای دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی، وحدت حول محور ولایت را نشان داد و این عنصر یکی از مؤلفه های مهم قدرت نظام است./1313/202/ب2

ارسال نظرات