۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۷۰۵۸۹
نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان:

فتنه 88 فتنه ای آمریکایی جهت ساقط کردن و براندازی اصل نظام بود

حجت الاسلام مسعودیان حماسه نهم دی ماه را از ایام الله دانست و گفت: فتنه 88 با رمز تقلب در انتخابات فتنه ای برای ساقط کردن نظام بود، هدف دشمنان دوقطبی کردن جامعه و براندازی اصل نظام بود که به لطف خدا به هدف خود نرسیدند.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین مسعودیان، نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان، شب گذشته در  نشست سیاسی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی که در مدرسه علمیه زینب کبری(س) اردستان برگزار شد، گفت: با توجه به آیات قرآن کریم در زمینه ایام الله می توانیم یکی از نمونه های ایام الله را همین حماسه 9 دی بدانیم چرا که ایام الله به روزهایی گفته می شود که در تاریخ امت اسلام و ملتهای توحیدی دارای برجستگی خاصی است و 9 دی نیز همانند 22 بهمن از ایام الله شد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه، اظهار داشت: یکدلی مردم و انگیزه مقدس آنها جهت حفظ وحدت در جامعه سبب شد که در روز 9 دی ماه 88 حماسه ای دیگر خلق شده و هدف دشمنان که دوقطبی کردن جامعه بود تحقق نیابد.

حجت الاسلام مسعودیان ادامه داد: فتنه 88 فتنه ای انتخاباتی نبود بلکه فتنه ای آمریکایی جهت ساقط کردن و براندازی اصل نظام اما شکل گرفته از بستر انتخابات بود که از 10 سال قبل برنامه ریزی شده بود، دشمن از طریق بعضی عناصر داخلی یعنی همان سران فتنه به اجرای نقشه های خود امیدوار بود که با عنایت الهی و بیداری و وحدت مردم این فتنه هم سرکوب شد.

وی افزود: دشمنان جهت رسیدن به اهداف خود از بستر انتخابات که بهترین بستر جهت تخریب قانون بود با انتخاب رنگی خاص به دنبال اجرای کودتای مخملی و یا همان کودتای رنگی همانند کودتاهای اجراشده در کشورهای اوکراین و گرجستان بودند.

 وی با اشاره به اینکه بحث تقلب یک شعار بود، گفت: تبلیغات بر روی تقلب از ماهها قبل از انتخابات شروع شده بود و این رمزی بود که از این طریق بتوانند قوانین نظام را زیر سؤال ببرند و انتخابات را ابطال کنند و موجی در جهت امانتدار نبودن نظام به راه بیاندازند که به لطف خداوند این بار نیز نظام اشتباه نکرد و آنها به هدف خود نرسند./869/203/ب2

ارسال نظرات