۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۶۳۹
آیت‌الله سلیمانی:

حماسه 9 دی، نمایش اتحاد ملت حول محور ولایت فقیه بود

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: در حماسه 9 دی، ملت ایران اتحاد و انسجام خود بر محور ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و این پیام را به دنیا رساندند که پای ارزش‌ها ایستاده و دست از آرمان‌های انقلابی برنمی‌دارند.
سلیمانی

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: نهم دی‌ماه در شرایطی رقم خورد که ایران اسلامی از هر سو مورد طمع و هجمه دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی قرار داشت و از این جهت، این روز، یک روز بزرگ، ماندگار و تاریخی است.

وی اظهار کرد: فتنه 88، فرصتی برای آنان که سال‌ها از انقلاب اسلامی کینه داشتند، به‌وجود آورد تا با آشوب و اغتشاش، نظام اسلامی را به سوی پرتگاه سوق دهند، که بحمدالله با ورود هوشمندانه رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم، این توطئه بی نتیجه ماند.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: انتخابات سال 88، با آن حضور حماسی و میلیونی مردم، یک اتفاق بزرگ بود، اما دست دسیسه‌گر دشمن، شیرینی آن را به کام مردم ایران تلخ کرد و آن فتنه و آشوب را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: فتنه‌گران اساسی‌ترین اصول نظام اسلامی را مورد هتاکی قرار داده و حتی در روز عاشورا به عزاداران امام حسین(ع) حمله کردند، پرچم‌ها را به آتش کشیده و شعارهای ضد دینی و ضد اخلاقی سر دادند.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: رسانه‌های غربی هم حمایت کامل از این فتنه داشتند و آشوبی که مستقیما از سوی خود آنان هدایت می‌شد، به مردم ایران نسبت می‌دادند، در حالی که در همه وقایع فتنه 88 دست دشمنان انقلاب را می‌توان دید.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مردم ایران خود را وامدار شهدا می‌دانند، افزود: وقتی مردم دیدند که مسأله فراتر از بحث اعتراض به نتایج انتخابات است و دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، در حمایت از انقلاب و رهبر انقلاب به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند./302/831/ب1

ارسال نظرات