۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۷۰۷۰۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه:

ابعاد مختلف حماسه ۹ دی برای جوانان تبیین شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه با بیان اینکه حماسه ۹ دی فراموش نشدنی است، گفت: باید ابعاد مختلف این حماسه برای جوانان معرفی و تبیین شود.
صفری

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صفری، رییس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه صبح امروز در جمع مردم سربیشه اظهار داشت: ۹ دی وحدت مردم را در صحنه انقلاب تجلی داد.

وی ادامه داد: حضور مردم با ایمان و بصیر در صحنه های مهم و حساس نظام و انقلاب همیشه مثال زدنی بوده و برای دیگر جهانیان نیز درس عبرتی بزرگ است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه با بیان اینکه حماسه یوم الله ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، گفت: باید درس های حماسه ۹ دی هر ساله  باشکوه تر از گذشته مرور شود.

حجت الاسلام صفری عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: هشت سال جنگ دفاع مقدس ارزش های زیادی را برای انقلاب به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه ما به ارزش های اسلامی قوی و مقتدرانه باشد، بیان کرد: همچنین نباید حادثه های مهم تاریخ را سبک بشماریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه پاییندی مردم به نظام را از پیام های ۹ دی دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، یوم الله ۹ دی در تاریخ و اذهان ملت مسلمان و غیور ایرانی ماندنی خواهد بود.

حجت الاسلام صفری فتنه ۸۸ را دسیسه ای از طرف بدخواهان نظام و انقلاب دانست و گفت: باید آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع تهدید سخت و نرم دشمن را داشته باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه تاکید کرد: همچنین باید همیشه با حضور در صحنه های مختلف انقلاب، هوشیاری و بصیرت نقشه های دشمنان نظام را خنثی کنیم.

وی مولفه های قدرت نظامی را توکل بر خدا، اسلام، ائمه اطهار و امام زمان (عج) دانست و گفت: پیشینه تاریخی ما و مردم نیز عامل دیگر در قدرت نظام هستند.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: ۹ دی نوعی جوشش انقلابی از اعماق جان مردم بود زیرا ملت چیزی را که به سختی به دست آورده را به راحتی از دست نمی دهند./101/880/ب1

ارسال نظرات