۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۷۰۷۳۰
زاکانی مطرح کرد؛

بدهی 2300 میلیارد تومانی برخی اطرافیان مسؤولان

زاکانی با بیان این که از نزدیکان به مسؤولان اجرایی کشور یک فقره بدهی 2300 میلیارد تومانی وجود دارد، گفت: بنده در دادگاه اخیر خود با تنظیم دو برگ صورت جلسه مطرح کردم که این دو سند 2 هزار میلیارد تومان ارزش داشته و همه مردم اینگونه افراد را می شناسند و باید این مسائل در کشور پیگیری شود.
علیرضا زاکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه حماسه ۹ دی در تربت حیدریه با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی جهت نظارت به وضعیت کشور از مقام معظم رهبری مشورت می خواهند، گفت: متاسفانه عده ای در داخل کشور به این نعمت الهی توجهی نداشته و به آمریکا اعتماد می کنند.

نائب رییس مجمع عالی بسیج کشور نفوذ و قدرت طلبی را به عنوان دو عامل اصلی فتنه 88 دانست و بیان کرد: در این جریان فتنه گرایان جنایت بزرگی را مرتکب شدند و با قرار دادن مردم در برابر هم وحدت ملت و رهبری نظام را مورد هجمه قرار دادند.

زاکانی سران فتنه را بازیگران و قدرت طلبان اصلی جریان فتنه دانست و تصریح کرد: فتنه سال 88 در واقع طراحی آمریکا و جبهه استکبار بر علیه نظام اسلامی ایران بود و سران فتنه به عنوان بازیگران و قدرت طلبان این میدان با لجاجت خود انقلاب اسلامی ایران را تا لبه پرتگاه به پیش برده و هزینه این فتنه را مردم پرداخت کردند.

وی ادامه داد: ابتدای سال جاری در نشست 5 ساعته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید حسن نصر الله، عمده سخنان دبیر کل حزب الله لبنان درباره تبیین کرامات رهبر انقلاب اسلامی و تبعیت پذیری از رزمندگان اسلام در لبنان بود و در ادامه ایشان موفقیت خود را ثمره اطاعت از ولی فقیه امت اسلامی دانستند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو کشور مصر و لیبی که به آمریکا اعتماد و اطمینان کردند، خاطر نشان کرد: امروز پس از گذشت 38 سال بالغ بر سه میلیون نفر در قاهره در قبرستان ها و خیابان ها زندگی می کنند و لیبی نیز در این راستا فناوری هسته ای خود را از بین برد و با انگلستان معاهده نظامی کرد.

وی با بیان این که عده ای در داخل کشور با سوء استفاده از فرصت های به وجود آمده برای غارت بیت المال به رقابت می پردازند و قدر نظام و انقلاب را به درستی نمی دانند، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با کنار زدن قدرت های استکباری، مبدل به قدرت منطقه ای و الگویی برای جمهوری اسلامی ایران شده است.

زاکانی ادامه داد: در شرایطی که فرهنگیان کشور وضعیت مناسب و شایسته ای ندارند و حتی این ماه حقوق آنان با تاخیر پرداخت شد، رییس جمهور محترم اختلاس 12 هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان را معوقه بانکی اعلام کرده و باید پرسید مگر با سایر معوقات تا کنون چه کرده اید.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به دادگاه اخیر خود، اینطور بیان کرد که در دادگاه با مستندات قانونی حضور یافته و قاضی محکمه ادعاهای مطرح شده را پذیرفته است و گفت: اگر تبانی، اختلاس و حقوق های نجومی در کشور نیز به اثبات رسیده باید دادگاه برای محاکمه و بازگرداندن اموال بیت المال به سراغ آنان برود.

وی با بیان این که از نزدیکان به مسؤولان اجرایی کشور یک فقره بدهی 2300 میلیارد تومانی وجود دارد، بیان  کرد: بنده در دادگاه اخیر خود با تنظیم دو برگ صورت جلسه مطرح کردم که این دو سند 2 هزار میلیارد تومان ارزش داشته و همه مردم اینگونه افراد را می شناسند و باید این مسائل در کشور پیگیری شود.

زاکانی با بیان این از وعده صد روزه رییس جمهور، امروز هزار روز گذشته است، ابراز کرد: عده ای در صدند تا کشور را گرفتار مشکلات اقتصادی کنند و امروز نیز همچنان نخستین معضل کشور بیکاری و معضلات اقتصادی است.

شایان ذکر است؛ ویژه برنامه حماسه نهم دی مردم تربت حیدریه همزمان با حماسه تاریخی انقلاب اسلامی در نه دی 88 از صبح امروز با حضور آحاد مردم شهید پرور تربت حیدریه برگزار شد./202/864/ب1

ارسال نظرات