۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۰۸۵۴
مدیر آستان مقدس امامزاده شعیب:

فتنه گران عروسک های خیمه شب بازی دشمن بودند

مدیر آستان مقدس امامزاده شعیب(ع) با بیان اینکه فتنه گران عروسک های خیمه شب بازی دشمن بودند، گفت: کسانی که با اطاعت از دشمنان، قرآن و پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند در اصل دشمنی خود را با اسلام نشان دادند.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عباسیان، مدیر آستان مقدس امامزاده شعیب، پنجشنبه شب در مسجد صاحب الزمان(ع)، اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی حماسه‌ای تاریخی و مردمی بود.

وی افزود: در انتخابات 88 عده‌ای با ادعای اینکه در شمارش آراء تقلب شده در حالی که به عدم تقلب یقین داشتند دست به اقدامات غیراخلاقی و غیرقانونی زدند تا بتوانند با استفاده از انقلاب رنگی انقلاب اسلامی را متزلزل و نابود کنند.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به جنگهای نیابتی که از دسیسه‌های دشمن به شمار می‌رود، بیان داشت: دشمنان در فتنه 88 با اجیر کردن اراذل و اوباش به قرآن و عترت که از مقدسات مسلمانان به شمار می‎رود توهین و اهانت کردند.

مدیر آستان مقدس امام‌زاده شعیب(ع) نقش و همراهی برخی از خواص را در فتنه 88 مهم و تأسف بار بیان کرد و ادامه داد: همراهی خواص از برنامه‌های دشمن در راستای عدم بصیرت و ولایت مداری آنان بود.

وی با اشاره به حضور مردم در یوم الله نهم دی ماه، گفت: مردم عاشورایی و همیشه در صحنه در روز نهم دی ماه نشان دادند که همچنان عاشورایی و انقلابی هستند و با همه وجود پای ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده و هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهند که کوچکترین خدشه و آسیبی به انقلاب وارد کنند.

حجت الاسلام عباسیان با تأکید به اینکه حماسه مردمی 9 دی انقلاب را بیمه کرد، اظهار داشت: نهم دی تجلی شکست دشمنان خدا بود و نشان داد اگر کسی بخواهد با خداوند و اهل بیت(ع) دشمنی کند خداوند شخصا او را نابود خواهد کرد.

مدیر آستان مقدس امامزاده شعیب(ع) با بیان اینکه فتنه گران عروسکهای خیمه شب بازی دشمن بودند، گفت: کسانی که با اطاعت از دشمنان، قرآن و پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند در اصل دشمنی خود را با اسلام نشان دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: ای پیامبر یهود و نصارا هرگز از تو راضی نمی‌شوند مگر آنکه تو از دینت دست برداری؛ امروز آمریکا و اسرائیل به منزله همین آیه الهی هستند به همین سبب تا ما از اسلام و انقلابمان دست برنداریم هرگز دشمنی و توطئه آنان نسبت به ما کاهش نمی‌یابد و تحریمهای اخیر و نقض برجام نمونه بارز این دشمنی‌ها است./813/202/ب2

ارسال نظرات