۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۷۰۹۳۲
آیت الله دری نجف آبادی:

اقدام فتنه‌گران ظلم بزرگی به کشور و خون شهدا بود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اقدام فتنه‌گران ظلم بزرگی به کشور و خون شهدا بود، گفت: فتنه گران دشمنان را برای رسیدن به اهداف پلید خود امیدوار کردند و 8 ماه کشور را به آشوب کشیدند.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته این شهر، با بیان اینکه اقدام فتنه‌گران ظلم بزرگی به کشور و خون شهدا بود، گفت: فتنه گران دشمنان را برای رسیدن به اهداف پلید خود امیدوار کردند و 8 ماه کشور را به آشوب کشیدند.

9دی ماه مردم با هم متحد و حماسه بزرگ نهم دی را رقم زدند

امام جمعه اراک با بیان اینکه آنچه در سال 88 اتفاق افتاد مصداق بارز تلاشی است که دشمنان انقلاب و  نظام علیه ارزش های انقلابی و دینی کشور انجام می دهند، گفت: افراد فتنه گر فقاهت، ولایت، ولایت فقیه و قانون اساسی کشور را قبول نداشتند و  نتوانسته‌اند هیچ کاری را از پیش ببرند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه همگان شاهد بودند فتنه گران تا عاشورای حسینی و جسارت به سیدالشهدا(ع) ادامه دادند، اظهار داشت: در 9 دی ماه مردم با هم متحد حماسه بزرگ نهم دی را رقم زدند و اعلام کردند اجازه انقلاب‌های رنگی و مخملی نمی‌دهیم و دست از انقلاب و رهبری و نظام اسلامی و آرمان‌هایش برنمی‌داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه فتنه‌ها در دنیای اسلام از سوی آل‌سعود و وهابیت تکفیری به عنوان سردمداران بزرگترین فتنه‌های دنیا در کشورهای مسلمان ادامه دارد، گفت: آل‌سعود و وهابیت تکفیری با این فتنه‌ها حاشیه امنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فتنه های استکبار، آمریکا، انگلیس و همچنین فتنه منافقان در کشور و داعش، گفت: این فتنه ها سال‌ها است که دنیای اسلام را وجود دارد و در مقابل این فتنه ها بینش ملت مسلمان ایران و سایر کشورها نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرده است.

اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نخواهد شد

امام جمعه اراک در ادامه با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید در کشور به خوبی تحقق یابد، تصریح کرد: اهداف اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نخواهد شد و اقتصاد مقاومتی به معنای کار و تلاش و استفاده از کالاهی داخلی و تولید ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت های داخلی یکی از موضوعات حیاتی در رونق بخشی به اقتصاد است، خاطرنشان کرد: امروز باید در کشور با برنامه های مشخص و نظارت های جدی هزینه های غیرضروری کاهش پیدا کند و منابع مالی به درستی در بخش های تولید و زیرساخت ها هدایتگری شود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تأکید بر اینکه توسعه، رشد و پیشرفت ایران اسلامی از جاده تحقق اقتصاد مقاومتی گذر می کند، اظهار داشت: در کشور 30 درصد پرت هزینه وجود دارد که اگر کنترل شود، نتایج و دستاوردهای خوبی را به همراه دارد.

به گزارش رسا، خطیب جمعه اراک در ادامه سخنان به هفته نیروی هوایی، پیروزی حلب و موصل، سال نو میلادی، ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/201/ب2

ارسال نظرات