۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۷۰۹۷۶
استاد حوزه و دانشگاه:

غیرت انقلابی مردم بساط فتنه 88 را جمع کرد

حجت الاسلام ابراهیمیان عاشورایی بودن مردم را عنصر و مؤلفه پیش برنده در مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: کاسه صبر ملت ایران در مقابل فتنه گران در مقابل اهانت به ساحت سید الشهدا(ع) در روز عاشورای سال88 لبریز شد و با غیرت انقلابی بساط فتنه گران را جمع کردند.
سید حسین ابراهیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران شب گذشته در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی بابل در مصلای جمعه با بیان این مطلب که 9 دی یک رویداد جاودان و به یاد ماندنی در تاریخ ایران است، گفت: فتنه و نفوذ موجب از بین رفتن و یا تغییر مسیر انقلاب ها شد اما به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و بصیرت بالای مردمی توطئه ها و فتنه های پی در پی به شکست کشیده شد.

وی با برشمردن سه عنصر مهم برای ماندگاری انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردمی بودن، پیوند ناگسستنی مردم با قیام حسینی و وجود ولایت فقیه سه عامل مهم پایداری و ماندگاری انقلاب به رغم همه توطئه ها است.

استاد حوزه و دانشگاه به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب در طول 37 سال گذشته پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب ها و حکومتها در سطح جهان است و مردم همواره حاضر در صحنه های مختلف برای جانفشانی در مسیر انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: اگر حضور یکپارچه مردم در 9 دی 88 نبود، فتنه عظیمی که ابرقدرت ها با همراهی مزدوران داخلی شان به راه انداخته بودند، چیزی از این انقلاب باقی نمی گذاشت.

حجت الاسلام ابراهیمیان عاشورایی بودن مردم را عنصر و مؤلفه پیش برنده در مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: کاسه صبر ملت ایران در مقابل فتنه گران در مقابل اهانت به ساحت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورای سال 88 لبریز شد و با غیرت انقلابی بساط فتنه گران را جمع کردند.

وی نعمت بزرگ ولایت فقیه را مهمترین عنصر در هدایت مسیر انقلاب بیان کرد و افزود: دوست و دشمن همه معترف هستند که وجود رهبری بود که توانست بعد از پیروزی انقلاب،  انقلاب را از انحراف و نفوذ نجات بدهد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ایستادگی مقام معظم رهبری برای دفاع از قانون و عدم ابطال انتخابات، خاطرنشان کرد: فتنه 88 با سرانگشت های هدایت گرانه مقام معظم رهبری منجر به رسوایی سران و حامیان آن شد و مردم را برای دفاع از انقلاب به وسط میدان آورد.

حجت الاسلام ابراهیمان پیام نهم دی را اتکا به نیروهای داخلی و عدم اعتماد به بیگانه عنوان کرد و ادامه داد: دولتمردان دولت یازدهم پیام حماسه 9 دی را برای توجه به عنصر داخلی و عدم اعتماد به بیگانه را عملی نکردند و با اعتماد به بیگانگان در مسأله برجام اشتباه استراتژیکی را مرتکب شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به دولت برای توجه به اقتصاد مقاومتی و هوشیاری در برابر دشمن، امروز خسارات زیادی از موضوع برجام با بدعهدی دشمن نصیب کشور شده است./1313/202/ب2

ارسال نظرات