۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۷۰۹۹۱
رییس حوزه هنری:

در فتنه سال 88 شعرای انقلاب امتحان خوبی دادند

رییس حوزه هنری با تاکید بر اینکه شعرا باید نسبت به پیام‌های حماسه 9 دی حساس بوده و اهتمام داشته باشند، گفت: در ماجرای فتنه سال 88 شعرای انقلاب امتحان خوبی دادند.
شعر انقلاب

به گزارش خبر گزاری رسا، رییس حوزه هنری درباره شعر انقلاب و تحولات آن طی سال‌های اخیر اظهار داشت: شعر انقلاب همواره در کنار مردم بوده و به روشنگری پرداخته است و توجه شعر انقلاب باید در ادامه آن به پیام های حماسه 9 دی یعنی وحدت و بصیرت باشد، که نسبت به دشمن خوش بین نباشیم چرا که دشمن مدام در کمین ماست اینها پیام‌های حماسه 9 دی است که شعر انقلاب باید نسبت به آنها حساس بوده و اهتمام داشته باشد.

محسن مومنی شریف، شعر انقلاب را یکی از موفق ‌ترین موضوعات دانست و توضیح داد: شاعرانقلاب کسی است که به ایام الله توجه داشته باشد و خداوند نیز چنین دستوری داده است. شاعران ما با موضوع پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و حوادث دیگر کشور شعر گفته‌اند و امروز نیز در سالگرد یوم الله 9 دی می بینید که چگونه حضور پیدا کرده‌اند و از این واقعه نیز گفته اند. اگر حماسه 9 دی شکل نمی گرفت، ممکن بود امروز سرنوشت سوریه را داشته باشیم. 

وی در پایان تصریح کرد: فکر می‌کنم در ماجرای فتنه سال 88 شعرای انقلاب امتحان خوبی دادند و در بیان و تبلیغ حماسه نه دی نیز فعالیت چشمگیری داشتند./872/102/ب3

 

ارسال نظرات