۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۷۱۱۵۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انتخابات پیش رو باید با بصیرت و هوشیاری مضاعف همراه باشد

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، گفت: در انتخابات باید به کسانی رأی دهیم که موضع خود نسبت به خط رهبری و فتنه را اعلام کرده و از فتنه گران تبری جویند و تعلق خاطر آنها نسبت به ایران و ملت بزرگ آن مشخص باشد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی برای این انقلاب زحمت کشیده اند و از جان و مال خود گذشته اند، اظهار داشت: این ملت با بصیرت خود این انقلاب را با چنگ و دندان نگه داشته اند.

وی بصیرت ملت ایران را تاریخ ساز و مهم تلقی کرد و گفت: ملت ایران با شناخت و عمق بصیرت خود فتنه گران را در تاریخ دفن کردند و خاطره آنها را به زباله دان تاریخ افکندند، اما حامیان اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و انقلاب در تاریخ به سربلندی و عزت یاد خواهند شد.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، تصریح کرد: در انتخابات باید به کسانی رأی دهیم که موضع خود نسبت به خط رهبری و فتنه را اعلام کرده و از فتنه گران تبری جویند و تعلق خاطر آنها نسبت به ایران و ملت بزرگ آن مشخص باشد.

وی با اشاره به ارسال نامه سی نفر از ضد انقلابها به رییس جمهور جدید آمریکا و درخواست اعمال تحریمهای بیشتر بر علیه نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اینان به ملت خیانت کرده و می کنند، بنابراین فتنه گران با این ملت خصومت دارند و در بین این ملت جایگاهی نداشته و نخواهند داشت.

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در میان ملت، ابراز داشت: انتخابات پیش روی ریاست جمهوری حساس و با اهمیت است، ملت باید با هوشیاری و بصیرت خود افرادی را که به ملت ایران خدمت کرده و از این انقلاب صیانت خواهند کرد را برگزینند.

وی با بیان اینکه آمریکا و مذاکره با آن هیچ نتیجه ای جز بدعهدی و خیانت برای ملت ایران نداشت، گفت: در داخل شنیده می شود که عده ای می گویند برجام را با اجازه رهبری پیش بردیم، امروز که به فضاحت افتاده اند و در پیشگاه ملت خوار شده اند می خواهند این فاجعه را به رهبری که بارها تذکر و عدم مخالفت خود را گوشزد کرده بود بچسبانند.

امام جمعه شبستر ابراز داشت: آمریکا نیز بر این مطلب اعتراف دارد که برجام بی نتیجه بود، ولی عده ای هنوز می گویند که از برجام نتیجه گرفته ایم، نقض برجام برای همه مشخص و ثابت شد و شکی در آن نیست، بنابراین نباید بر طبل برجام کوبید و باز از مسؤولیت خود در ساخت کشور طفره رفت.

وی تنها راه نجات کشور را تبعیت و پیروزی از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای حمایت از برجام عقیم و بی نتیجه به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی باشند و تا پایان سال کارهای عملیاتی انجام دهند تا شاهد توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور و رفاه ملت باشیم./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات