۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۲۱۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه عاشورا:

دشمن هیچگاه از فتنه گری و ضربه به انقلاب دست بر نخواهد داشت

حجت الاسلام حسین علی بصیرت و هوشیاری را ابزار مقابله با دشمن استکباری دانست و گفت: دشمن هیچگاه از فتنه گری و ضربه به انقلاب دست بر نخواهد داشت، از این رو باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم و نشستهای روشنگری برای تعمیق دید مردم برگزار کنیم.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین علی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه عاشورا ظهر امروز در جمع سپاهیان در حسینیه امامت تبریز بصیرت و هوشیاری را ابزار مقابله با دشمن استکباری دانست و گفت: باید با دشمن شناسی صحیح اجازه خودنمایی به دشمن استکباری ندهیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت رهبری مدبرانه و بصیرت هوشمندانه ملت ایران تنها پایگاه حقیقی اسلام ناب محمدی است، ابراز داشت: ولایت فقیه و پشتیبانی ملت بزرگ ایران از رهبر معظم انقلاب سبب شده است که دشمن هر بار که فکر ضربه به انقلاب را در سر پروراند دچار سرخوردگی شود.

حجت الاسلام حسین علی با اشاره به پیش رو بودن فتنه های مختلف در برابر ملت ایران، گفت: دشمن مانند گذشته و فتنه ۸۸ به دنبال توطئه و فتنه انگیزی است و هیچ گاه دست از دشمنی بر نخواهد داشت، بنابراین باید هوشیاری خود را حفظ کنیم تا در دام حیله گری دشمن نیافتیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن دست به گریبان نبوده و برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برنامه ریزی کرده و طرح ریخته است، دشمن تا زمانی که ریشه به تیشه اسلام و انقلاب نزند دست از خباثت و شیطنت بر نخواهد داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه عاشورا با تأکید بر برگزاری نشستهای روشنگری و بصیرت افزایی، تصریح کرد: باید مردم را نسبت به توطئه شوم دشمن آگاه کنیم و اجازه ندهیم کشور متحمل هزینه های بی خود شود، هر هزینه ای برای کشور سبب باز ماندن از مسیر توسعه است.

وی  ادامه داد: مهم ترین شاخصه برای شناسایی فتنه آن است که هر گاه دیدیم گروه های غیرمتجانس مانند اصلاح طلبان، بهائیان و منافقان کنار هم گرد آمدند مطمئن باشیم که فتنه در دل این همگرایی نهفته است، چرا که روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی همراهی با دشمنان را قبول نمی کند.

حجت الاسلام حسین علی پیروی از ولایت و خط رهبری را یک موضوع اساسی برای کشور دانست و بیان داشت: اگر همه بر محور ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب متحد باشیم دشمن نخواهد توانست به این ملت ضربه بزند و کشور را دچار آسیب و مشکل کند./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات