۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۷۱۹۷۲
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان مطرح کرد؛

تشکیل شورای مساجد در تمامی شهرهای استان

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان از تشکیل شورای مساجد در تمامی شهرهای استان خبر داد و گفت: یکی از فعالیت های این شورا جابجایی ائمه جماعات و رفع مشکلات آنها در مساجد و کمک به آنها در عملی کردن برنامه ها است.
حجت الاسلام حسنی حلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مسؤولان شورای مساجد شهرستان همدان ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، رییس ستاد اقامه نماز استان همدان بیان داشت: شورای مساجد در شهرستان همدان طی دو سال اخیر فعالیت چشمگیری در مساجد شهرستان همدان داشته است.

وی ادامه داد: این شورا با هدف نظم دادن به مساجد و حل مشکلات احتمالی تشکیل شده که در این راستا در نظر داریم برای تمامی شهرهای استان این شورا را تشکیل دهیم.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: شورای مساجد که متولی آن ستاد اقامه نماز است شامل نماینده اداره اوقاف، نماینده حوزه که معاونت تبلیغ حوزه است، نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی شهر همدان، شورای رسیدگی به مساجد و نماینده ولی فقیه در استان است.

وی در ادامه با اشاره به عمکرد این شورا گفت: فعالیت های انجام شده در این شورا در سه محور انجام می شود که با هدف سامان بخشیدن به مساجد و همدلی و همفکری میان مردم و اهالی شهر صورت می گیرد.

حجت الاسلام حسنی حلم اظهار داشت: یکی از فعالیت های این شورا جابجایی ائمه جماعات و رفع مشکلات آنها در مساجد و کمک به آنها در عملی کردن برنامه ها است.

وی ادامه داد: ما با تشکیل کارگروهی اعم از اعضای شورا و افراد منتخب از هیأت امنای دیگر مساجد شهر، به مساجد سرکشی کرده و مشکلاتی که دارند را بر طرف می کنیم.

وی در پایان با اشاره یکی از طرح هایی که سبب بهتر شدن بازده کارهای فرهنگی در مساجد می شود، ابراز داشت: یکی از برنامه های این شورا در آینده برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه ائمه جماعات و هیئات امنای مساجد است./979/202/ب2

ارسال نظرات