۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۱۴۰
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

پروژه استادسرای مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز آماده بهره برداری است

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز گفت: پروژه ساخت استادسرای این مدرسه هم اکنون قابل بهره برداری بوده و فرصتی مناسب برای ارائه خدمت به اساتید این حوزه است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از سال 61 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه وجود استادسرا در همه مدارس علمیه نیاز اساسی است، افزود: ارائه خدمات و برطرف سازی مشکلات اساتید نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفی آموزشی دارد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت ساخت استادسرای این مدرسه از سال 88، بیان کرد: ساخت و تکمیل این پروژه پس از گذشت سالها، امروز آماده بهره برداری است.

وی یادآور شد: استادسرای مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با زیربنای حدود 800 متر مربع، در سه طبقه با شش واحد 110 متری ساخته شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه یادآور شد: مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز هم اکنون در سطح یک و دو حوزه مشغول تعلیم و تربیت طلاب این شهرستان بوده و اساتید بومی و غیربومی حوزه در این راستا ایفای نقش می کنند.

وی به نقش تربیتی اساتید در ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب اشاره و عنوان کرد: اساتید حوزه هر کدام از نظر علمی و اخلاقی الگوی طلاب هستند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز تربیت علمی، اخلاقی و تبلیغی طلاب را مهم ترین رسالت حوزه دانست و بیان داشت: در این راستا اساتید رسالت خطیری بر دوش دارند و توجه به مسائل تربیتی و تهذیبی باید بیشتر از مسائل علمی آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: تهذیب همواره مقدم بر تحصیل بوده و تربیت اخلاقی طلاب را لازمه رشد علمی آنان است و توجه به این نیاز در مدارس علمیه به عنوان یک اصل قرار دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: حوزه کانون تربيت عالمان رباني است و مهد پرورش دانشمندان مهذب دين است در این راستا باید از ظرفیت اساتید در جهت رشد و شکوفایی استعداد طلاب بهره مند شد./9459/303/ب2

ارسال نظرات