۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۴۱۱
معاون نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:

آیت الله هاشمی رفسنجانی روحیه ای استکبارستیز داشت

معاون نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی روحیه ای استکبارستیز که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، داشت.
راهداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زاهدان، حجت الاسلام راهداری، معاون نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مسجد جامع آل الرسول ایرانشهر برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای نظام و انقلاب مردی بزرگ بود که همواره برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کرد.

معاون نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضرت آیت الله هاشمی برای ایجاد رفاه و آسایش زندگی این کشور خود را سپر بلا کرده بود و هرگونه توهین، تهمت و حرف را به جان می خرید.

وی با اشاره به اینکه یکی از صفات بارز این مرد گره گشایی از کار انسان های نیازمند بود، افزود: این صفت همیشه یکی از سفارشات و تأکیدات الهی و قرآن به همه مردم بوده است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: آیت الله رفسنجانی برای تحقق انقلاب، شکنجه های زیادی را در زمان شاه تحمل کرده و اعتقاد داشت که رژیم پهلوی باید نابود شود.

حجت الاسلام راهداری درایت، عقل گرایی و دوراندیشی، تدبیر و مدبرانه رفتار کردن را از صفات بارز آیت الله رفسنجانی عنوان کرد و ادامه داد: ایشان همواره با شناخت کامل و اعتقاد در کنار امام راحل و رهبر بود و تا آخرین لحظات عمر خویش از امام و رهبری اطاعت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران همچون یک فرمانده بزرگ حضور فعال و جدی در جبهه های حق علیه باطل داشت.

حجت الاسلام راهداری افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی روحیه ای استکبارستیز داشت و تا زمانی که زنده بود همواره با حفظ آن به این موضوع اهتمام می ورزید./831/203/ب2

ارسال نظرات