۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۷۳۴۳۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

آیت الله هاشمی رفسنجانی اهتمام خویش را صرف خدمت به انقلاب کرد

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر خویش تلاش ها و اهتمام ویژه ای را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت داده و خدمات ارزنده ای انجام داد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: درگذشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را خدمت مقام معظم رهبری، امت حزب الله، خانواده ایشان و عموم علاقمندان تسلیت عرض می کنیم که مصیبتی ناگوار است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی انقلابی، سیاست مداری کم نظیر، همراه رهبری و مدیری دوراندیش بود که خدمات ارزنده ای صورت داد.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: مسؤولیت های خطیر بعد از انقلاب از صفات برجسته آن مرحوم بوده است که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری متجلی شد.

وی ادامه داد: اقامه نماز از سوی ولی فقیه و تشییع و بدرقه باشکوه امت مسلمان از آن مغفور تجلی اتحاد و وحدت آحاد مردم و تمام سلیقه ها و گرایشات سیاسی در کشور بوده است.

دبیر جامعه روحانیت آمل تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر خویش تلاش ها و اهتمام ویژه ای را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت داده و خدمات ارزنده ای انجام داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود، گفت: آن مرد بزرگ مجاهدت قریب به شصت ساله از سوی خود صورت دادند که جای قدرشناسی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ضرورت دارد قدردانی شایسته ای از مقام آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گیرد که زحمات ارزشمندی برای نظام اسلامی مصروف داشت.

دبیر جامعه روحانیت آمل اظهار داشت: ویژه برنامه هایی همزمان با سراسر ایران اسلامی در پاسداشت مقام ارزشمند آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود که در سطح شهرستان آمل نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت آمل ضمن پاسداشت تلاش نزدیک به شصت ساله آن مرد بزرگ و تسلیت فقدان آن رحیل مقاوم، از امت حزب الله آمل جهت شرکت در مراسم یادبود آن یار امام و رهبری دعوت می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: در روز جمعه 24 دی ماه 95 ساعت 10:30 صبح مراسمی به همت دفتر امام جمعه، جامعه روحانیت، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه در مصلی نماز جمعه آمل برگزار می شود.

گفتنی است، با درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام شده است که ایران اسلامی غرق در عزا و ماتم قرار دارد./1314/303/ب2

ارسال نظرات