۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۷۹۴
سلیمانی:

نیروهای ارزشی بر محور گفتمان انقلاب متحد شوند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه که برای انقلاب مؤثر است وحدت بر محور گفتمان انقلاب اسلامی به شمار می رود که گفتمان شفاف و روشنی بوده و پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است.
محمد سلیمانی نماینده سابق مجلس

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی، ارزشی و مؤمن را امری ضروری برای پیشرفت و حل مشکلات کشور دانست و گفت: ممکن است برخی به صورت شکلی تجمیع را وحدت بگویند که خیلی مؤثر نیست.

وی افزود: آنچه که برای انقلاب مؤثر است وحدت بر محور گفتمان انقلاب اسلامی به شمار می رود که گفتمان شفاف و روشنی بوده و پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار آن حضرت امام است، این گفتمان در همه جهات از جمله در سیاست داخلی و خارجی، حوزه اقتصاد، حوزه اجتماعی و فرهنگی روشن است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که گفتمان انقلاب باید محور نیروهای ارزشی و انقلابی قرار گیرد، اظهار داشت: این که پسوند ارزشی به نیروها داده می شود یعنی به مبانی گفتمان انقلاب اسلامی باشند و دور هم جمع شوند و برای پیشبرد انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور و دفاع از مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: این نیروها برای بهبود اقتصاد، ساماندهی فرهنگی، الگو سازی از ایران برای سایر کشور، حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی باید تلاش کنند، باید دورنمایی به سمت تمدن نوین اسلامی و حرکت به سوی آن وجود داشته باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات