۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۴۶۸۷
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

برخی ها با لبخند استکبار از خوشحالی غش می کنند/ برجام نه جشن گرفتن دارد و نه عزا

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ها امید دارند اگر آمریکا از ما راضی باشد مشکلات حل می شود، گفت: آمریکا و استکبار لبخند می زند اما در اینجا برخی ها به علت خوشحالی غش می کنند.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه هفتگی اخلاق و سبک زندگی اسلامی که در دفتر کاری وی برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله رفسنجانی یکی از استوانه های انقلاب بودند و در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب فعالیت های زیادی کردند هر چند نقدهایی را برخی ها داشتند اما باید سعی کنیم نمره افراد را تنها به 20 و صفر معطوف نکنیم بلکه 17 و یا 18 نیز می تواند نمره یک فرد باشد.

وی با بیان اینکه یکی از نعمت های خداوند برای بشر وجود امام معصوم است، گفت: هوا و هوس بسیار موضوع سخت و ظریفی است و اگر افراد به آن توجه نکنند به زمین خواهند خورد لذا باید همواره به خدا توکل داشته باشند.

هر چقدر پیشرفت های علمی دنیا بیشتر شود ضعف های آن نیز بیشتر نمایان می شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چقدر پیشرفت های علمی دنیا بیشتر شود ضعف های آن نیز بیشتر نمایان می شود، گاهی انسان های تحصیلکرده هم به علت یک بیماری ناچیز دچار ضعف می شوند و این بیماری انسان را روی زمین می اندازد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بشر به علت تهدیدات بیرونی، بیماری ها و ضعف های علمی از شدت اضطراب تکان می خورد، تصریح کرد: باید در مقابل این ضعف ها همواره توکل بر خدا داشته باشیم، هیچ وکیلی از خدا بهتر نیست چرا که خدا است که گذشته، حال و آینده را می داند.

وی ادامه داد: پیامبراکرم فرمودند توکل بر خدا موجب نجات از هر بدی می شود لذا اگر بخواهیم از هر بدی نجات پیدا کنیم باید به خدا توکل داشته باشیم، خدا اگر بخواهد به بنده خود بدی و یا خوبی برساند هیچ فردی نمی تواند مانع شود.

برخی ها به علت لبخند استکبار از خوشحالی غش می کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسؤولان، مردم و امام(ره) در انقلاب توکل بر خدا داشتند و آمریکا نیز نتوانست هیچ غلطی بکند، در انقلاب اسلامی برخی ها ترسیدند و حتی مسخره کردند که غرب پشتیبان زیادی دارد و در مقابل آمریکا و غرب ایستادگی نکنید اما امام(ره) با توکل بر خدا مقابل دشمنان ایستاد و انقلاب را برپا کرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برخی ها امید دارند اگر آمریکا از ما راضی باشد مشکلات حل می شود، اظهار کرد: آمریکا و استکبار لبخند می زند اما در اینجا برخی ها به علت خوشحالی غش می کنند.

وی با بیان اینکه وقتی توکل بر خدا وجود داشته باشد ترامپ، جان کری، کلینتون و اوباما هیچ غلطی نمی توانند بکنند، افزود: انسان ها اینقدر ضعیف هستند که با لبخند و عصبانیت طرف مقابل پس و پیش می شود، نه لبخند دشمن جشن گرفتن دارد و نه عصبانیت آن عزا.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از روش های دیپلماتیک و ابزارهای خود به درستی استفاده می کنیم و نه از لبخند آن ها غش می کنیم و نه از عصبانیت آن ها می ترسیم.

برجام نه جشن گرفتن دارد و نه عزا

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: از وارد شدن هواپیمایی به تهران که قرار است 180 نفر مسافر را جابجا کند نباید خوشحال بشویم اما آقای وزیر پرچم ایران را از داخل هواپیمایی که از فرانسه آمده برمی دارد، این حرکت ها و اقدامات پیام بدی است که ما به کشورهای دیگر می دهیم باید خود را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: نگران نباشیم به اتفاقات داخل مانند انتخابات که آیا چه اتفاقی قرار است بیفتد، نباید بدعهدی های آمریکا را کوچک کنیم این بدعهدی ها باید بزرگ باشد، وقتی که ملاحظات داخلی برای خود داشته باشیم در آن سوی دنیا منافع ملی پایمال می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برجام نه جشن گرفتن دارد و نه عزا اما برخی ها در همان ابتدا می خواستند جشن بگیرند، آن قدر این جشن پیام بدی داشت عزا گرفتن این پیام بد را نداشت./880/202/ب2

ارسال نظرات