۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۷۴۷۷۹

تشریح فعالیت های پژوهشی و بصیرتی حوزه علمیه امام خمینی اهواز

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با تشریح فعالیت های این مدرسه علمیه در بخش های اخلاقی، بصیرتی و سیاسی، گفت: اردوی پژوهشی با هدف انسجام مباحث اخلاقی و بصیرتی در میان طلاب در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

pجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی پژوهشی ویژه طلاب این حوزه علمیه در مشهد مقدس، ابراز داشت: این اردو باتوجه به ضرورت پرداختن به اجتهاد و روش های این مسأله از سوی معاونت این مدرسه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اردوی پژوهشی طلاب در بازه زمانی نیمسال تحصیلی اول و دوم برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این اردو بیش از یک صد طلبه مشغول به تحصیل در پایه‌های ۱ تا ۱۰ حضور خواهند داشت؛ انسجام مباحث اخلاقی و بصیرتی در میان طلاب هدف از برگزاری اردو است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به ویژه برنامه های اردوی پژوهشی از جمله دیدار با علما، زیارت های دسته جمعی و حضور اساتید اخلاق مشهد مقدس، ادامه داد: در این اردو حجت‌الاسلام والمسلمین الهی خراسانی از مدرسان درس خارج در مشهد به عنوان استاد حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام قربانی افزود: این جلسه پژوهشی در تاریخ شنبه دوم بهمن‌ماه سال جاری با هدف آشنایی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با ضرورت رسیدن به اجتهاد و راهبردهای رسیدن به آن در مشهد برگزار می شود.

برگزاری جلسات اخلاقی، بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید کشوری

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری جلسات با موضوع های اخلاقی، بصیرتی و سیاسی، ادامه داد: در این خصوص از سخنران های توانمندی همچون حجت الاسلام مصلحی و جواد کریمی قدوسی با موضوع های سیاسی روز دعوت شد.

حجت الاسلام قربانی گفت: جلسات با موضوع اخلاق و حضور اساتیدی همچون آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز با محوریت زی طلبگی برگزار شد.

اجرای دوره های مطالعه کتب شهید مطهری ویژه طلاب 8 پایه تحصیلی

وی با اشاره به تحصیل نزدیک به 230 طلبه در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در 8 پایه تحصیلی، گفت: افزون بر آموزش درس های روزمره کتاب های شهید مطهری نیز جزء برنامه های آموزشی به شمار می آید./302/9453/ب1

ارسال نظرات