۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۴۹۲۷

پیکر مطهر مادر دو شهید روحانی بابل تشییع و به خاک سپرده شد

با حضور مردم ولایتمدار بابل پیکر مادر دو روحانی شهید الله وردی تشییع و به خاک سپرده شد.
تشییع مادر شهیدان الله وردی بابل تشییع مادر شهیدان الله وردی بابل تشییع مادر شهیدان الله وردی بابل تشییع مادر شهیدان الله وردی بابل تشییع مادر شهیدان الله وردی بابل تشییع مادر شهیدان الله وردی بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با حضور مردم ولایتمدار بابل و اقامه نماز میت از سوی امام جمعه این شهرستان پیکر مطهر مادر دو شهید روحانی بابل بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایتمدار تشییع و در گلزار شهدای معتمدی به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در این مراسم با اشاره به جایگاه مادران شهدا، گفت: شهادت از دیدگاه اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است زیرا شهید تمام هستی خود را برای رضای الهی معامله کرد و در این مساله نقش پدران و مادران شهدا بی بدیل است.

وی ضمن بیان این مطلب که پدران و مادران شهدا نقش آفرین اصلی در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند، افزود: فرهنگ جهاد و شهادت بیمه کننده ملت و تامین کننده عزت کشور ما است و تا زمانی که این فرهنگ در ملت ما وجود دارد، دشمن جرات حمله به کشور ما را نخواهد داشت.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل با تجلیل از صبر و استقامت مادران و پدران شهدا، تاکید کرد: صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا برگرفته از ایمان بالای الهی آنان است و در این مساله نقش مادران شهید نقشی برجسته محسوب می شود.

وی با تجیل از مقام شامخ مادر شهیدان الله وردی، خاطرنشان کرد: حاجیه خانم قاسمی با تربیت دو فرزند روحانی شهید در کنار همسر انقلابی خود هم در قبل از انقلاب و هم در بعد از انقلاب به ویژه در دفاع مقدس نقَش مهمی در شهرستان بابل داشت.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تقدیر از حضور مردم ولایتمدار برای تشییع پیکر این مادر دو شهید روحانی، تصریح کرد: مادر شهیدان الله وردی افزون بر تقدیم دو شهید به انقلاب اسلامی، فرزند جانباز دیگری را در دامن خود پرورش داد و باید زنان جامعه امروز این مادر بزرگوار شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: مادر و پدران شهید برای جامعه ما افتخار آفرین هستند و مادران شهدا به ویژه با ایثار و فداکاری خود سند ماندگاری از پیروی از راه سید الشهدا(ع) و قیام کربلا را به نمایش گذاشتند./202/1313/ب1

ارسال نظرات