۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۵۴۸۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

اندیشه بسیجی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه ریشه حرکت های اسلامی انقلابی بسیج در عاشورای حسینی است، گفت: هر حرکتی که برخاسته از اندیشه حسینی است پیروز خواهد بود.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در جمع پایوران و بسیجیان سپاه شبستر، با بیان اینکه ریشه حرکتهای اسلامی انقلابی بسیج در عاشورای حسینی است، گفت: هر حرکتی که برخاسته از اندیشه حسینی است پیروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسجی با الهام از فرهنگ عاشورایی مناسبات مختلف جهان را رقم زده اند، ابراز داشت: بسیجیان جهان در هر نقطه از جهان مجریان حقیقی فرامین رهبر معظم انقلاب هستند و با پرچم داری صلح و معنویت زمینه ساز پیروزی اندیشه حسینی و اسلامی هستند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تفکر بسیجی را شکننده همینه پوشالی استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: بسیج توانست به ایمان به خدا نقشه دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب کند، بسیج به عنوان روح جامعه اسلامی و انقلاب اگر از جامعه برچیده شود با شکست و اضمحلال رو به رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی عامل مقابله با انحرافات، مشکلات و آسیبهای اجتماعی است، افزود: تجهیز جامعه به فرهنگ بسیجی سبب پیشرفت کشور خواهد شد، باید امروز برای دست یابی به قله تعالی کشور روحیه خودباوری و اندیشه انقلابی بسیج را در جامعه تقویت و توسعه دهیم.

حجت الاسلام محمدزاده انقلابی ماندن، شدن و انقلابی عمل کردن را از شاخص های اصیل بسیجیان خواند و تصریح کرد: نشر اندیشه بسیجی با تعمیق در تمام ابعاد فرهنگی و مدیریت اقتصادی انقلاب اسلامی ایران را از آسیبهای احتمالی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حفظ و مصون نگاه خواهد داشت./203/854/ب1

ارسال نظرات