۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۵۹۶۷
استاد حوزه علمیه:

سازمان ملل در برابر جنایات علیه مردم یمن سکوت می کند

استاد حوزه علمیه با محکوم کردن نسل کشی مردم یمن، گفت: سازمان ملل باید در برابر سکوت و بی تفاوتی در قبال کشتار هزاران زن و کودک بی دفاع یمن از سوی آل سعود شرمسار باشد زیرا هیچ صدایی را از این مجامع مدعی حقوق بشر نشنیدیم.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه امشب در مسجد جامع مرزیکلا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس مبنای حق علیه دنیای شیطانی و باطل است، گفت: دنیای امروز دنیایی نامتعارف و مملو از تضادهای مختلف است و بصیرت و آگاهی درست از بطن و حقیقت مسائل انسان را از افتادن در وادی گمراهی و ضلالت نجات می دهد.

وی بر لزوم توجه نخبگان برای تهاجم گسترده غرب به مفاهیم الهی تاکید کرد و افزود: امروز اندیشمندان، نخبگان و صاحبان خرد و اندیشه در جهان اسلامی باید با ترویج خرد عقلانی اسلام در برابر سیل تهاجم ضد اسلامی در غرب و افکار غلط انحرافی خطرناک در جامعه اسلامی مبارزه کنند.

مسؤول اسبق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم دریایی سپاه با اشاره به سالروز حماسه ششم بهمن آمل و گرامیداشت شهدای این روز، خاطرنشان کرد: حماسه ششم بهمن آمل بزگ زرینی از مجاهدت و ایستادگی ملت ایران در برابر تروریست های منافق و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی جبهه نفاق برای قطع کردن جاده مواصلاتی پایتخت به شمال کشور بود تا مازندران را به پایگاه اصلی خود در نزدیک ترین نقطه به تهران تبدیل کنند.

حجت الاسلام بابائیان حضور ایثارگرانه همه اقشار مردم را در سنگر مقابله با گروه های تروریستی منافقین مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: گروهک های تروریستی منافق از مدتها قبل جنگهای آمل را با توجه به وضعیت سوق الجیشی به پایگاه خود تبدیل کرده بودند و نیروهای جان برکف انقلاب با تقدیم شهدای زیاد ماه ها در مبارزه با این افراد مزدور بودند.

وی افزود: منافقان بر اساس اسناد به دست آمده با ورود به شهر آمل قصد تصرف و جدا کردن شمال کشور را داشتند که مردم آمل و شهرهای اطراف با تبدیل کردن مناطق مختلف این شهر به سنگر، منافقان را در اجرای برنامه های خود ناکام گذاشتند.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به نامه نگاری عده ای از مسؤولان آمریکا به رییس جمهور این کشور برای حمایت از منافقین، گفت: خدمت منافقین به آمریکا علیه منافع ملی کشور به جایی رسیده که این تروریست هایی که دستشان به خون 17 هزار نفر از ملت ایران آلوده شده است به زودی از لیست سیاه جنایتکاران از نظر آمریکا خارج می شوند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از تروریست های تکفیری در سطح منطقه، گفت: آمریکا نظامی حامی ترویست ها و جنایتکاران محسوب می شود و آل سعود که امروز نیز دستشان به صورت مستقیم در کشتار بی رحمانه مردم یمن آلوده است، مورد حمایت جدی و همه جانبه آمریکا قرار دارد.

حجت الاسلام بابائیان با محکوم کردن نسل کشی مردم بی دفاع یمن با تجهیزات غربی از سوی رژیم آل سعود در سکوت مجامع مدعی حقوق بشر، تصریح کرد: سازمان ملل باید در برابر این سکوت و بی تفاوتی در قبال کشتار هزاران زن و کودک بی دفاع یمنی با سلاح های غربی از سوی آل سعود شرمسار باشد.

وی ادامه داد: دستگیری یک جاسوس غربی در کشور ما با موجی از فشارها و کمپین های رسانه ای کشورهای غربی روبرو می شود اما نسل کشی کودکان دانش آموز بی دفاع در مدارس یمن و محاصره ظالمانه این کشور صدایی از مجامع مدعی حقوق بشر بلند نمی کند./202/1313/ب1

ارسال نظرات