۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۷۶۵۳۰
آیت الله طبرسی:

رییس جمهور جدید آمریکا از تکرار سیاست های اشتباه گذشته پرهیز کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سیاستمداران آمریکایی همیشه حرف‌های احمقانه می‌زنند، گفت: رییس جمهور جدید آمریکا باید از تکرار سیاست های اشتباهی که در گذشته دولتمردان آمریکایی در کشورهای مختلف به ویژه ایران اسلامی مرتکب شدند به شدت پرهیز کند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری از سوی آحاد جامعه به ویژه مسؤولان کشور تأکید کرد و گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش های مختلف عامل عزت و اقتدار کشور است.

وی با بیان این که در دین مبین اسلام برای پست و مقام شرایط قائل شدند و تنها مؤمنان می‌توانند بر مؤمنان مدیریت کنند، افزود: غیر مسلمانان نمی‌توانند مسؤولیت در جامعه اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هیچ مکتبی بالاتر از مکتب اسلام نیست، خاطرنشان کرد: اسلام نگاه دقیقی به همه مسائل فردی و اجتماعی جامعه دارد و توجه به این دغدغه ها عامل سعادت و تعالی جامعه خواهد بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که یکی از لازمه‌های اصلی مدیریت در جامعه اسلامی داشتن بینش سیاسی است، تصریح کرد: اگر یک مدیر در جامعه اسلامی از بینش سیاسی مناسبی برخوردار نباشد نمی تواند در عرصه مدیریت موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مدیران در موقع بروز حوادث باید در کنار مردم و پشتیبان آنها باشند، تاکید کرد: برای یک اقدام بزرگ نباید از افراد ضعیف و کوچک استفاده شود.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که نباید برای کار بزرگ از افراد ضعیف استفاده شود، تصریح کرد: نباید مدیریت به کسانی واگذار شود که کاردانی ندارند.

امام جمعه ساری شایسته سالاری را یک امر مهم در مدیریت عنوان کرد و با بیان این که متأسفانه در جامعه امروز این موضوع مهم کمتر مورد توجه قرار می گیرد، تصریح کرد: دولتمردان باید در انتخاب مدیران پایین دستی تخصص و شایسته سالاری بیشتر ملاک قرار دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی به گفته امام راحل انقلاب ظاهری نبود و انقلاب باطنی بود، خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی انقلاب ظاهری بود با وجود سختی و گرانی‌ها دچار مشکل می‌شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد، بیان داشت: انقلاب بزرگ ملت ایران موجب بیداری ملت های آزاده جهان شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که غرب ها به سرکردگی آمریکا فکر نمی کردند که انقلاب ملت ایران به پیروزی برسد، خاطرنشان کرد: نهضت عظیم اسلامی به رهبری امام راحل و حضور گسترده و در صحنه ملت ایران به پیروزی رسید.

امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی امروز الگوی بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان است، بیان داشت: حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی عامل عزت و اقتدار این نظام دینی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر لحظه ای از توطئه علیه این ملت غافل نبودند، خاطرنشان کرد: اما ایستادگی، مقاومت، هوشیاری و بصیرت مردم مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تلخ پلاسکو اشاره کرد و با بیان این که این حادثه دلخراش دل همه مردم کشورمان و دیگر کشورهای جهان را جریحه دار کرد، بیان داشت: آتش نشانانر دلیر و شجاع با تقدیم جان خود از بسیاری از افراد دیگر حراست و محافظت کردند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که امیدواریم شش مصوبه دولت درباره حادثه پلاسکو مانند دیگر مصوبات نباشد و با فوریت پیگیری شود، گفت: حادثه پلاسکو سونامی عظیمی بود و بدون تعارف از دولت می‌خواهیم اینگونه ساختمان‌های مرتفع را ساماندهی و ایمن کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به خسارت های جدی سرمای هوا به باغداران استان اشاره کرد و افزود: دولت باید به وعده های خود در مورد پرداخت خسارات به باغداران عمل کند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به آغاز دوره ریاست جمهوری ترامپ اشاره کرد و با بیان این که ورود ترامپ به کاخ‌ سفید نامبارک و نامیمون است، بیان داشت: امیدواریم فضای آمریکا تغییر کند، چرا که شعور سیاستمداران آمریکا پایین و از اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری الگوبرداری کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سیاستمداران آمریکایی همیشه حرف‌های احمقانه می‌زنند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور جدید آمریکا باید از تکرار سیاست های اشتباهی که در گذشته دولتمردان آمریکایی در کشورهای مختلف به ویژه ایران اسلامی مرتکب شدند به شدت پرهیز کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از محصولات تولید داخل مانند برنج حمایت شود و دولت به واردات تکیه نکند، خاطرنشان کرد: دولت از فعالیت‌های اشتغال‌زا در مازندران حمایت کند./950/201/ب2

ارسال نظرات