۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۶۵۸۴

امام جمعه جدید میانه معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه میانه با حضور معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و دیگر مسؤولان شهری برگزار شد.
میانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه جدید میانه امروز در جمع مسؤولان شهری و استانی با تقدیر از حسن اعتماد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: بدون همراهی و همکاری مردم و مسوولین کاری از پیش نخواهد رفت زیرا دست خدا با جماعت است.

وی با بیان این‌که اختلاف و تفرقه سبب عقب ماندگی و عدم پیشرفت در هر منطقه می شود، بر اهمیت وحدت رویه و تعامل و همبستگی مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت: تمام همت و تلاش خود را در راستای همگرایی مردم و مسؤولان برای تحقق اهداف عالی نظام خواهم داشت.

همچنین حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه سابق میانه با بیان این‌که در این شهرستان همه خواسته ها، گفته ها و اقدامات انجام شده در راستای مصالح مردم و نظام بوده است، اظهار داشت: این جایگاه شعاری نیست بلکه جایگاهی اعتقادی و معنوی بوده و ما بعنوان نمایندگان رهبری وظیفه رفعمشکلات مردم را داریم.

وی با تأکید بر این‌که مسلمانی نه به نماز و نه به روزه است، بلکه حسن مصاحبت و همجواری و حسن روابط اجتماعی از نشانه های مسلمان واقعی می باشد، گفت: طی این سال‌ها با همراهی مردم و مسؤولان مصالح شهر، مردم و نظام را در نظر گرفتیم و به پیشبرد امور جامعه کمک کردیم.

حجت الاسلام حامدی برای امام جمعه جدید شهرستان میانه آرزوی موفقیت کرد و با تأکید بر اهمیت توجه به شأن و جایگاه ائمه جمعه گفت: امیدواریم حجت الاسلام محمدی نیز ادامه دهنده راه امامان جمعه قبلی بوده و در خدمت مردم عالم پرور، شهیدپرور و ولایی شهرستان میانه باشد.

فرماندار ویژه میانه نیز در سخنانی برای امام جمعه جدید میانه آرزوی توفیق و اظهارامیدواری کرد و افزود: امیدواریم  حجت الاسلام محمدی نیز همچون حجت الاسلام حامدی در کنار مسؤولان شهرستان قدم های اساسی برای اعتلای هر چه بیشتر شهرستان بردارند.

وی حجت الاسلام حامدی را عامل و محور وحدت و همدلی بین مسوولان و مردم شهرستان دانست و افزود: امیدوارم ایشان در سنگر دیگر خدمتگزاری نیز همچون گذشته موفق عمل کرده و عامل خیر و برکت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام محمدی بعنوان امام جمعه شهرستان میانه معرفی شد؛ وی پیش از این به مدت 6 سال در سمت امام جمعه تکاب برای نظام و انقلاب خدمت کرده است /935/203/ب2

 

ارسال نظرات