۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۷۶۹۲۵
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت نسل جوان و خنثی کردن هجمه های دشمن، گفت: دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد و ترویج این فرهنگ امری ضروری در مصون سازی نسل جوان است.
فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی ظهر امروز در مراسم یادواره چهل شهید ورزشکار که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خرم‌آباد برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم در مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های دشمن است.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا برای حفظ آرمانهای اسلام و انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز نیز همه ما در برابر شهدا مسؤول هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: حفاظت از یاد و نام شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف کنونی ما در قبال شهدا است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، بیان داشت: شهدای ورزشکار لرستان همواره در صحنه‌های ایثار و شهادت همچون نگینی می‌درخشیدند.

روشنی با اشاره به اینکه شهدای ورزشکار در عرصه پرورش روح و جسم خود به مولای متقیان تأسی کرده و از آیات جهاد و شهادت استفاده می‌کردند، یادآور شد: شهدای ورزشکار خرم‌ آباد در دوران دفاع مقدس در قالب لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) حماسه‌ای بزرگ را در جنگ ایجاد کردند.

سیره عملی شهدا در قالب کتاب نوشته شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر ضرورت اینکه سیره عملی و رفتاری شهدا در قالب کتاب نوشته شود، بیان کرد: برای هر کدام از شهدای ورزشکار باید کتابها نوشته شود و حرکات، رفتار و سیره عملی شهدای ورزشکار به رشته تحریر درآید تا الگو و سرمشق جوانان ما باشد.

وی با اشاره به هراس دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمن در عرصه های گوناگون است.

روشنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه در جهت تربیت جوانان انقلابی دانست و اظهار داشت: جوانان ما باید با وحدت، همدلی و انسجام ویژگی های شهدا را در درون خود نهادینه کنند./9459/202/ب2

ارسال نظرات