۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۷۶۹۳۷
امام جمعه امیدیه:

اعمال خبیثانه آمریکا ابهامات در برجام را افزایش می دهد

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که در برجام هزاران تعهد از جانب ایران به دور از پایبندی غربی ها و آمریکا عملی شد، گفت: باتوجه به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران از جمله منع صدور روادید برای شهروندان 7 کشور اسلامی باید دید برجامی که توافق انجام شده با برجامی که از آن صحبت می شود چه تفاوت هایی دارد.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به منع صدور روادید برای شهروندان 7 کشور اسلامی از سوی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ابراز داشت: نباید انتظار داشت که با تغییر رئیس جمهور آمریکا تحولی در راهبرد خارجی این کشور ایجاد شود و این خیال ساده لوحانه ای بیش نیست.

وی با تأکید براین که در کشور آمریکا اشخاصی در انتخابات حاضر می شوند که متعهد به اجرای همه خواسته های رژیم صهیونیستی باشند، ادامه داد: باتوجه به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران از جمله منع صدور روادید برای شهروندان 7 کشور اسلامی باید دید برجامی که توافق انجام شده با برجامی که از آن صحبت می شود چه تفاوت های دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه تصریح کرد: برخی ها در داخل سخن از مذاکره با آمریکا و نشستن پای میز مذاکره به میان می آوردند و وعده می دادند که ارتباط با کخدا همه مشکلات را حل خواهد کرد.

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که در برجام هزاران تعهد از جانب ایران به دور از پایبندی غربی ها و آمریکا عملی شد، بیان داشت: بنا به گفته کشورهای غربی و آمریکا برجام برای متوقف کردن ایران بود تا مانع از حرکت رو به رشد نظام شوند که البته توهمی بیش نبود؛ چراکه با هزار برجام دیگر نمی توانند ایران را متوقف کنند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که در برجام قراردادی امضا شد که در ابتدا محرمانه بود و در ادامه آنچه که به مردم نشان دادند تنها بخشی از واقعیت بود، اذعان داشت: بدعهدی آمریکا در برجام تعهدآور نیست و قابل انتظار بود.

وی با بیان این که کسانی که اصرار بر مذاکره با آمریکا دارند در واقع خود را به خواب زده اند و متوجه نیستند که آمریکا و غرب نمی تواند دوست باشد، ادامه داد: متاسفانه غربگرایان ایرانی خود را به خواب زده اند و همه اقدامات و اعمال خبیثانه ضد ایرانی آمریکا را توجیه می کنند، گویا طبق قانون بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به این که اگر بنا بود که با آمریکا و غرب دست دوستی دهیم و در برابر آنها دست دراز کنیم دلیلی بر انقلاب اسلامی و نثار خون های پاک شهدا وجود نداشت، خاطرنشان کرد: برای سعادتمندی ایران باید عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف نهضت را یادآوری کنیم و بر روی پای خود ایستاد؛ آمریکا و غرب نمی تواند ما را سعادتمند کند بلکه به زمین خواهد زد./302/9453/ب1

ارسال نظرات