۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۷۷۰۳۳

ویژه برنامه های ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری تشریح شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تشریح ویژه برنامه های ستاد دهه فجر این استان گفت: همزمان با آغاز دهه فجر در سراسر استان چهارمحال و بختیاری 3 هزار برنامه محوری اجرا می‌ شود.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، شامگاه یکشنبه، 10 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه در 12 بهمن‌ ماه امسال برنامه‌های ویژه‌ای در این استان برگزار می ‌شود، اظهار کرد: 36 عنوان برنامه ویژه همزمان در 36 نقطه استان در این روز برگزار خواهد شد.

وی به‌ ویژه برنامه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن‌ماه در محل فرهنگسرای شهرکرد اشاره و تصریح کرد: در این روز همایش بزرگی با حضور مردم انقلابی و سخنران ویژه حجت ‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران در  فرهنگسرا شهرکرد برگزار خواهد شد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ساعت 8 صبح 12 بهمن ‌ماه سال جاری نیز همزمان در بیش از هزار آموزشگاه زنگ انقلاب نواخته می‌ شود و مانور موتوری را در 36 نقطه چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت که در مرکز استان رژه موتوری از فرودگاه به سمت فرهنگسرای شهرکرد خواهد بود.

گرجی خاطرنشان کرد: انقلابی گری امروز مورد هجوم بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی است و بسیاری از فضاهای مجازی و تأثیرگذار نیز دست دشمنان ما است که باید با توجه به فضا و دشمنی ‌های ایجاد شده علیه کشور اسلامی ایران گفتمان، مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌ صورت صحیح برای مردم تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای گزارش کار دادن به مردم است، گفت: باید مدیران و مسؤولان، دهه فجر را فرصتی ارزشمند بدانند و با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه مدیریت و مسؤولیت خود اهتمام ورزند.

گرجی با اشاره به مسیر راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، اظهار کرد: تجمع مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری به ‌صورت منسجم در میدان انقلاب اسلامی آغاز و در مسیر میدان انقلاب، فلکه آبی، چهارراه بازار و میدان امامزاده راهپیمایی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن در روز جمعه خواهد بود، گفت: امسال پیش‌ بینی می ‌شود بیش از 45 هزار نفر در راهپیمایی شرکت کنند، مسیر میدان انقلاب تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) انتخاب شده است و هنگام اذان ظهر مردم به سمت مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد به ‌وسیله ناوگان حمل ‌و نقل عمومی انتقال داده می ‌شوند چرا که ظرفیت مصلا تنها 15 هزار نفر جمعیت است.

گرجی در پایان با اشاره به اینکه تنها با یک ستاد دهه فجر سه نفره نمی ‌شود کار شاخصی انجام داد، گفت: مسؤولان، مدیران و مردم عزیز استان نیز باید به ستاد دهه فجر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش‌ها و مراسم‌های این دهه کمک کنند./9457/202/ب2

ارسال نظرات